Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Tiener (18) verkracht vrouw (87) op kerkhof in Veurne (https://forum.politics.be/showthread.php?t=196308)

Havanna 28 december 2013 09:51

Tiener (18) verkracht vrouw (87) op kerkhof in Veurne

"hij heeft hulp nodig" zegt zijn moeder ...nee echt?
Citaat:

In Veurne is een 18-jarige jongen van Kameroense afkomst opgepakt voor de verkrachting van een 87-jarige vrouw op het kerkhof. De politie kwam de dader op het spoor omdat een agent hem diezelfde dag in de buurt op een fiets had zien rijden. "Hij heeft hulp nodig", zegt zijn moeder in Het Nieuwsblad.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-Veurne.dhtml

maddox 28 december 2013 09:55

Als het zijn eerste keer is, dan zou ik toch nog een beetje "toegeefelijk" zijn.

Hier is de schop ,de kruiwagen, en daar is de gracht. De eerste 5 km mag je proper scheppen. Hoe sneller je werk, hoe sneller je er van af bent.

Als het een gevalletje recividisme is, zelfs als minderjarige , dan is een castratie een goed begin, gevolgd door het afnemen van de Belgische identiteit en een uitwijzing. Waarbij fysieke handelingen mogen. Wilt ge geen rodeerzak voor matrakken worden, kan je maar beter meewerken.

Universalia 28 december 2013 10:05

87jarige!! dame verkracht te Veurne ... (sorry, dubbelpost)

Artikel

Citaat:

In Veurne is een 18-jarige jongen van Kameroense afkomst opgepakt voor de verkrachting van een 87-jarige vrouw op het kerkhof.
Ik kom met de regelmaat van de klok al eens aan de kust en merk daar de laatste jaren een enorme toeloop van allochtonen, negers, turken (de waterpijp winkeltjes weet je wel), marokkanen, Oost-blokkers ... die daar binnen de kortste keren nachtwinkeltjes (lees: strategische punten) weten op te zetten.

Ook de klasjes in de scholen aan de kust worden er kleuriger en kleuriger op. :roll:

Om op het verkrachtingsartikel terug te komen, wat gaan ze daar weeral mee doen met die 18 jarige daar zijn mama al van de daken schreeuwde:

Citaat:

"Hij heeft hulp nodig", zegt zijn moeder in Het Nieuwsblad.
Sorry mevrouw, maar bij mij zat hij al op het vliegtuig richting thuisland en dan mag hij nog blij zijn want heel diep vanbinnen dacht ik, de guillotine onder met die verkrachter, of op zijn minst zijn instrumentarium chirurgisch weten te verwijderen. (in extremis was die onnozelaar hier geboren natuurlijk :roll: )

Over de 87 jarige dame geen woord waarschijnlijk ... want die is al oud en die heeft geen hulp nodig.

Respect is ver te zoeken tegenwoordig in deze 'maatschappij/wereld'

Alles kaat koed ...

p.s. We zouden ook eens moeten nagaan wat men in de landen van herkomst van de dader(s) als strafmaat weet te hanteren op verkrachting ... misschien krijgen ze er daar wel een Oscar voor wie weet?

Hypochonder 28 december 2013 10:08

Het zijn gewoonweg walgelijke feiten. Dat iemand dat op zijn oude dag nog moet meemaken...

Universalia 28 december 2013 10:09

Sorry, voor mijn dubbelpost over de verkrachting.

De castratie lijkt mij in dit geval de beste optie met de wijze woorden daar aan toe te voegen: De rest van je leven zal je plassen als een vrouw. 8O

Havanna 28 december 2013 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6949434)
Als het zijn eerste keer is, dan zou ik toch nog een beetje "toegeefelijk" zijn.

Hier is de schop ,de kruiwagen, en daar is de gracht. De eerste 5 km mag je proper scheppen. Hoe sneller je werk, hoe sneller je er van af bent.

Als het een gevalletje recividisme is, zelfs als minderjarige , dan is een castratie een goed begin, gevolgd door het afnemen van de Belgische identiteit en een uitwijzing. Waarbij fysieke handelingen mogen. Wilt ge geen rodeerzak voor matrakken worden, kan je maar beter meewerken.

"Hij heeft de Franse nationaliteit, maar groeide op in West-Vlaanderen en spreekt vloeiend Nederlands."

Witte Kaproen 28 december 2013 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6949432)

Eigenaardige invulling van het begrip

"Culturele verrijking" :-(

Vette Pois(s)on 28 december 2013 10:19

Spuitje geven

giserke 28 december 2013 10:23

Een oud vrouwtje wordt in het park beroofd van haar handtas.

Springt ze recht en roept: "en wordt er hier niet meer verkracht"?

giserke 28 december 2013 10:25

zonbron 28 december 2013 10:26

Stand van zaken in het thuisland:

The Cameroonian Penal Code [CRLP/ACAFEJ English version] "punishes any person who by physical or moral violence forces a woman, including an adolescent, to have sexual relations with him. The punishment is imprisonment of five to ten years" (CRLP/ACAFEJ 2000, 13). Furthermore, incest is punished by a term of imprisonment of one to three years and a fine ranging from 20,000 CFA francs (US$31.84) to 500,000 CFA francs (US$795.94) (ibid.). On the issue of marital rape, [CRLP/ACAFEJ English version] "legal opinion in Cameroon appears to be divided, and case law reflects a cautious attitude" (ibid.).

According to the Centre for Reproductive Law and Policy (CRLP) and the Association of Women Jurists of Cameroon (Association camerounaise des femmes juristes, ACAFEJ):

[CRLP/ACAFEJ English version]

Domestic violence – both physical and emotional – is common in Cameroon. This practice is encouraged by judges' acceptance of the principle that a man has "disciplinary rights" over his wife. Factors leading to violence include a wife's refusal to have sexual relations and a husband's alcoholism.

...

The Cameroonian courts hear few incest cases. Persons who are the victims of incest often refrain from filing complaints, often out of shame, a desire to protect the family, or out of fear of becoming social outcasts (ibid.).

...

http://www.refworld.org/docid/3f7d4d73e.html

5 tot 10 jaar dus.

Dutch_Strawberry 28 december 2013 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6949459)

Wat is dat nu weer voor een antwoord.

Dutch_Strawberry 28 december 2013 10:30

Ik vind dit gewoon schandelijk. Het zal wel weer zo'n seksueel verdrukte inteelter zijn geweest. Ik las gisteren nog in de krant dat een 20-jarige jongeman zijn vriendin van 16 jaar op gewelddadige manier om het leven bracht omdat zij kerstavond met haar familie wilde doorbrengen in plaats van met hem. Waar gaat deze wereld naar toe. Wat motiveert zo'n mensen zo'n gruwelijke daden te plegen. Gewoon allemaal zonder pardon een kogel door hun hersenpan jagen, ja. Zo verspillen we niets aan dat tuig behalve die kogel dan. Soms is tuig gewoon tuig en moet afgemaakt worden.

vlaams realist 28 december 2013 10:33

Moeder ontevreden,op haar avances ging hij niet in.
Tuurlijk ni,hij vond ze te jong.:x

Havanna 28 december 2013 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6949450)
Sorry, voor mijn dubbelpost over de verkrachting.

De castratie lijkt mij in dit geval de beste optie met de wijze woorden daar aan toe te voegen: De rest van je leven zal je plassen als een vrouw. 8O

Heb je post gelezen.
Was weer wreed 'to the point' :cry:

maddox 28 december 2013 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6949453)
"Hij heeft de Franse nationaliteit, maar groeide op in West-Vlaanderen en spreekt vloeiend Nederlands."

Zelfde verhaaltje. Na een 2de gelijkaardig feit , eruit.
En als ie terugkomt, onmiddelijk en hardhandig terug de grens over.

Vigilant 28 december 2013 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 6949448)
Het zijn gewoonweg walgelijke feiten. Dat iemand dat op zijn oude dag nog moet meemaken...

Absoluut.
Welke excuses gaat men nu weer verzinnen om zijn wandaden te verschonen? "Slachtoffer van de blanke xenofobe, racistische Vlaamse maatschappij" of iets in die zin? Ik hoor de linkse knuffel-lobby al komen ...

Vigilant 28 december 2013 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 6949454)
Eigenaardige invulling van het begrip

"Culturele verrijking" :-(

Ik hoop dat de volgende "culturele verrijking" absoluut aan Freya's, Johan's, Steve's, Caroline's, Ingrid's, Bruno's (groot)moeder overkomt.

Pericles 28 december 2013 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 6949722)
Ik hoop dat de volgende "culturele verrijking" absoluut aan Freya's, Johan's, Steve's, Caroline's, Ingrid's, Bruno's (groot)moeder overkomt.

Verdomme zeg. Zitten er tegenwoordig nu ook al negers in de westhoek?. En ik was nu net aan het overwegen om daar binnen een jaar of 5 te gaan wonen. :cry:

Pericles 28 december 2013 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6949432)

Ze heeft het uitgelokt. Ze droeg geen boerka. :x

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be