![]() |
Tiener (18) verkracht vrouw (87) op kerkhof in Veurne
"hij heeft hulp nodig" zegt zijn moeder ...nee echt?
Citaat:
|
Als het zijn eerste keer is, dan zou ik toch nog een beetje "toegeefelijk" zijn.
Hier is de schop ,de kruiwagen, en daar is de gracht. De eerste 5 km mag je proper scheppen. Hoe sneller je werk, hoe sneller je er van af bent. Als het een gevalletje recividisme is, zelfs als minderjarige , dan is een castratie een goed begin, gevolgd door het afnemen van de Belgische identiteit en een uitwijzing. Waarbij fysieke handelingen mogen. Wilt ge geen rodeerzak voor matrakken worden, kan je maar beter meewerken. |
87jarige!! dame verkracht te Veurne ... (sorry, dubbelpost)
Artikel
Citaat:
Ook de klasjes in de scholen aan de kust worden er kleuriger en kleuriger op. :roll: Om op het verkrachtingsartikel terug te komen, wat gaan ze daar weeral mee doen met die 18 jarige daar zijn mama al van de daken schreeuwde: Citaat:
Over de 87 jarige dame geen woord waarschijnlijk ... want die is al oud en die heeft geen hulp nodig. Respect is ver te zoeken tegenwoordig in deze 'maatschappij/wereld' Alles kaat koed ... p.s. We zouden ook eens moeten nagaan wat men in de landen van herkomst van de dader(s) als strafmaat weet te hanteren op verkrachting ... misschien krijgen ze er daar wel een Oscar voor wie weet? |
Het zijn gewoonweg walgelijke feiten. Dat iemand dat op zijn oude dag nog moet meemaken...
|
Sorry, voor mijn dubbelpost over de verkrachting.
De castratie lijkt mij in dit geval de beste optie met de wijze woorden daar aan toe te voegen: De rest van je leven zal je plassen als een vrouw. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
"Culturele verrijking" :-( |
Spuitje geven
|
Een oud vrouwtje wordt in het park beroofd van haar handtas.
Springt ze recht en roept: "en wordt er hier niet meer verkracht"? |
Een oud vrouwtje wordt in het park beroofd van haar handtas.
Springt ze recht en roept: "en wordt er hier niet meer verkracht"? |
Stand van zaken in het thuisland:
http://www.refworld.org/docid/3f7d4d73e.html 5 tot 10 jaar dus. |
Citaat:
|
Ik vind dit gewoon schandelijk. Het zal wel weer zo'n seksueel verdrukte inteelter zijn geweest. Ik las gisteren nog in de krant dat een 20-jarige jongeman zijn vriendin van 16 jaar op gewelddadige manier om het leven bracht omdat zij kerstavond met haar familie wilde doorbrengen in plaats van met hem. Waar gaat deze wereld naar toe. Wat motiveert zo'n mensen zo'n gruwelijke daden te plegen. Gewoon allemaal zonder pardon een kogel door hun hersenpan jagen, ja. Zo verspillen we niets aan dat tuig behalve die kogel dan. Soms is tuig gewoon tuig en moet afgemaakt worden.
|
Moeder ontevreden,op haar avances ging hij niet in.
Tuurlijk ni,hij vond ze te jong.:x |
Citaat:
Was weer wreed 'to the point' :cry: |
Citaat:
En als ie terugkomt, onmiddelijk en hardhandig terug de grens over. |
Citaat:
Welke excuses gaat men nu weer verzinnen om zijn wandaden te verschonen? "Slachtoffer van de blanke xenofobe, racistische Vlaamse maatschappij" of iets in die zin? Ik hoor de linkse knuffel-lobby al komen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be