![]() |
Help!!!!
Ne kleine heeft mij vandaag voor het eerst in m'n leven "[size=3]meneer[/size]" genoemd! 8O
Shit, ik word oud!! :? De aftakeling is begonnen. |
Citaat:
Dat ventje had zijn brilleke vergeten opzetten. |
:lol: Arme Zeno!
![]() ![]() |
Ik word ondertussen al 'meneer' genoemd door mensen die mijn vader of moeder konden zijn... en ik heb begin dit jaar al mails gekregen met 'Zeer geachte heer...'. Stel je voor, en ik ben amper een kwarteeuw oud! (Alhoewel, ik ben ooit's ergens uitgenodigd en die mensen schrokken een beetje toen ze iemand zo jong als ik zagen).
|
Je zou nu ongeveer op het hoogtepunt van je kunnen moeten zitten...
|
je moet eens aan een kind vragen (een kind van rond de5 jaar) hoe oud ze denken dat je bent. Ooit zei een kind: 80. met een stalen gezicht. Ouders zijn oud voor een kind. Als een kind vindt dat je op je ouders trekt, ben je oud.
(mijn neefje roept trouwens steevast in de supermarkt: "kijk, een opa" tegen mannen met grijs haar. Of: "donkere meneer" tegen een donkere man. Zie je soms de mensen afkeurend kijken, allez, mijn neefje is 2! Zoiets neem je hem toch niet kwalijk? en een donkere meneer is toch donker ?! |
van zo'n klein kindje kan ik da nog begrijpen, dat is meestal wel schattig. maar als oudere mensen mij mevrouw noemen, verschiet ik altijd. maar wat is het alternatief? juffrouw klinkt ook zo stom.
|
Citaat:
Ben maar blij dat ze je niet juffrouw noemen. Dan krijg ik altijd het gevoel dat ik met een parapluutje en een poedel over straat moet klakken met mijn lakschoenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vroeger loerden ze zo eens suspicious naar mij en vroegen ze, "Ben jij wel oud genoeg om te roken?". Sinds ik het meeste van mijn haar kwijt ben vragen ze nog steeds hetzelfde, maar nu met een brede glimlach. Ge moet u dat allemaal niet aantrekken en gewoon uw goesting doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat wel zo zijn charmes hebben. |
Citaat:
|
Kom kom meneer Zeno ge moet u niet zo laten gaan. :mrgreen:
|
Citaat:
"Dem fuckin asswipes forgot to close the fuckin door ... hmm *bloos* ... sir." |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be