![]() |
Eufemismen.
In de tegenwoordig politiek correcte maatschappij nog amper te onderscheiden van de reële feiten, maar soms komt men toch nog grappige eufemismen tegen.
Zo zoek ik net even de grootvader van Karel de Grote en diens familie op, en wat zie ik: Citaat:
|
Boeiend.
|
Citaat:
Maar waarschijnlijk heb je vergeten te luisteren toen de juf het over Karel De Grote had. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is gewoon de NWO die achter de moord zat en dat nog steeds tracht te verdoezelen
|
Citaat:
Heb tenandere nu pas door wat zijn nicknaam eigenlijk over hem zegt....als je 't in 't 'plat' Nederlands vertaalt.... :lol::lol::lol::lol: |
De Engelstalige Wikipedia kan nog genieten van een variant van de wet van Linus: "Als velen meekijken wordt iedere fout snel opgemerkt en verbeterd."
Het Nederlands is een kleinere taal. De Nederlandse Wikipedia is een hutsepot van lachwekkend slechte artikels (zowel inhoudelijk als stilistisch) en tegenstrijdigheden. Zie het niet als een serieuze bron. |
Er was op de laatste forummeeting een behoorlijk spannende sfeer tussen circe en Jack. Dat is mogelijk de oorzaak van de baby die negen maanden later ter wereld kwam.
:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
pas op voor eufeminismen
|
Citaat:
of nooit tegenkomen gezien ik het flair forum niet frequenteer :) |
"De situatie heeft zich niet in ons voordeel ontwikkeld"...(de Japanse Keizer die aankondigde dat Japan zich zou overgeven nadat de Amerikanen ,middels twee atoombommen,duidelijk gemaakt hadden dat zij dat ook heel erg graag zouden willen)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee nee, beter de grenzen toehouden voor die eufemisten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be