![]() |
België/Europa verlaten, laat horen welke bestemming het interessantste is
De mogelijkheden om tot ontplooiing te komen en een goede toekomst te hebben lijken mij in Vlaanderen/België en in verlenging daarvan in Europa nagenoeg onbestaande. Ik ben ook de almaar meer verpletterende fiscale druk meer dan zat en zou graag migreren naar andere oorden.
Een mogelijkheid lijkt mij Z-Amerika, bijvoorbeeld Peru of Chili. Zijn er mensen die ervaring hebben en weten in welk land het beter is? |
Niet evident om binnen te raken; maar wel de te nemen moeite waard: Australië.
|
Ik dacht meteen aan Syrië :cheer:
|
Of baggeren in Wallonië
|
Et post equitem sedet atra cura. (Horatius) Achter de ruiter zit somber de zorg in het zadel.
Quid terras alio calentes. Sole mutamus ? Patria quis exul. Se quoque fugit ? (Horatius) Waartoe gaan wij naar landen, verwarmd door een vreemde zon ? Kan iemand mét zijn land ook zichzelf ontvluchten. |
Citaat:
Zie jij hier nog toekomst, buiten gebukt te gaan onder de crisis en belastingen. Vele Grieken, Portugezen, Italianen en Ieren hebben het ons al voorgedaan. |
Hier was toch een medeforummer die in Chili zit dacht ik? Wie is dat toch weer?
|
Citaat:
|
Johan Bollen zit in Zuid Amerika.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil niemand naar Zweden?Naar het schijnt loopt het er vol lekker vrouwvolk,de boekjes uit de jaren 70 die mijn pa op zolder had verstopt beloven al vast het beste.
|
Als je belastingen wil ontlopen, dan wil je niet naar Zweden. (of Skandinavië in't algemeen)
Als de multicul wil ontlopen, ook dan is Zweden de laatste keus in't noorden, dan kan je beter Finland of Noorwegen kiezen. |
Zwitserland.
Buiten Europa: Montana, USA. |
Citaat:
|
Citaat:
Zwitserland zegt me ook wel wat, ambtenaar zijnde. 'Zwitserse staat is banenmachine' |
Citaat:
Montana. Interessante keuze. Waarom ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be