![]() |
Moslim land met stille trom toegetreden tot de EU
Klein moslim land met stille trom toegetreden tot de EU, nieuwe vluchtelingenstroom verwacht van de omringende landen.
De Morgen bespreekt natuurlijk vooral de paradijselijke sfeer. "EU is sinds vandaag een tropisch paradijs rijker" http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...s-rijker.dhtml |
Dat eiland is blijkbaar vooral voor de omliggende landen een paradijs. Je vraagt je af hoe ze het in hun hoofd halen om dat eiland uit te roepen tot EU gebied.
|
Wat kan dat land nu als meerwaarde voor de EU te bieden hebben?
Nog meer vertegenwoordigers die hun stem uitbrengen, waardoor de beslissingen van de EU nog vreemder lijken? |
Citaat:
|
Citaat:
Een onafhankelijk Frans protectoraat toch zoals Canada nog altijd de Queen als Koningin heeft? Het is alvast geen gewoon onderdeel van Frankrijk. |
Citaat:
Nu dat het E.U. geworden is zal de toevloed enkel groter worden, en gaan ze hoogstwaarschijnlijk met grotere schepen van verder weg komen. Als een magneet gaat gans Afrika naar Mayotte aangetroken worden ! |
Citaat:
Citaat:
Eens in Mayotte aangespoeld, kan de immigrant ongestoord verder reizen tot in jouw, of nog erger, mijn straat en zich daar vestigen. |
Ik begrijp onderhand ook niet meer waar de EU heen wil door steeds meer economisch zwakke landen in zich op te nemen. Waarom moeten de economisch sterke landen zoals Duitsland voor hen opdraaien? Wat is het nut van zo'n coalitie? Moet iedereen dan maar verarmen? Terug naar de tijd van het communisme of zoiets?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog meer vrouwmishandelaars in Europa ... Dat Vlaanderen zich maar losrukt van België NV en per direct; van EUROPA.BVBA ... |
Citaat:
|
Ik dacht eerst dat het hier over Letland zou gaan dat vandaag de euro invoert.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In ons vat staat het water hoog en in die andere laag, en bij ons zakt het en bij hen stijgt het. Ik geloof daar niet in, want het beknot een Europese modus vivendi van creativiteit en ondernemen en kapitaal en savoir vivre, en het geeft anderszijds een vrijgeleide aan strekkingen die nog geen notie hebben van democratie, teveel segmenten overlevingstechnieken hanteren, archaïsmen van politiek beleid invoeren, geen know-how hebben noch constructieve visies op de toekomst. En als er teveel aan import van dat slag is, gaat onze samenleving qua intelligentie en qua kwaliteit naar beneden. Die trend is trouwens al ingezet. Hoe moeten we de geste interpreteren van de E.U. om een Frans protectoraat dat islamitisch is (heb dat zelf niet gecheckt) op te nemen in de E.U.? Een strategische poot over de grenzen hebben? Er zijn wellicht vele anderen die beter dan ik daar een kijk op hebben. Ik vind het wel heel merkwaardig. |
Citaat:
Zoiets doet men toch niet zomaar, voor niets. |
Citaat:
Of misschien hoopten ze nog dat door het laten zakken (of afschaffen) van de lonen, de driedubbel hard werkende <witmens> toch nog hun producten zal kopen... wat weinig waarschijnlijk ik. Je houdt geen BMW fabriek draaiende als enkel de baas en nog een paar klanten zich een BMW kunnen verloorloven. En d�*t is het toekomstbeeld waar we op afstevenen. |
Citaat:
In elk geval is Mayotte islamietisch, dat klopt. En niemand die daar werkt, allemaal krijgen ze RSA ( Franse versie van OCMW ). Er is daar totaal niets, geen grondstoffen, geen industrie, niets. Een beetje vis in de zee, en kokosnoten, dat is het. Dus, welk is de verborgen schat ginder ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be