![]() |
Mist dat niet een beetje geloofwaardigheid?
Bron
Citaat:
Citaat:
|
Neen, neen, hij gelooft zelf zijn eigen leugens.
|
Citaat:
En de strik is op de goede weg daarvoor.... |
Tsje, de man is natuurlijk een vleesgeworden klucht als hij dat gelooft. De enige toekomst die hij wil garanderen is die van Wallonië en zijn kiespubliek.
|
En toch vrees ik dat we Di Rupo II krijgen.
|
Citaat:
|
Het is trouwens een beproefde strategie van de Vlaamse traditionele partijen en hun Waalse broodheren: blijven volhouden dat het goed gaat en hopen dat zo veel mogelijk volk er mee weg is.
|
Citaat:
|
Citaat:
We zijn dus allebei tevreden. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ze daar zo verschrikkelijk opvallen.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik open nooit uw flutlinks. |
Citaat:
Alleen opletten dat ze met U niet naar de psychiater moeten gaan, want uw gat zal ondertussen slimmer geworden zijn dan uwe kop. |
Citaat:
|
Citaat:
Peeters, zowat het enige kopstuk dat de tsjeven nog in huis hebben, heeft in alle geval zijn goedkeuring al te kennen gegeven. Van het "Vlaamse" minipartijtje dat er van de rooien nog zal overschieten weet je op voorhand dat ze dieper dan ooit tevoren in het gat van Di Rupo zullen kruipen, en Rutten doet nu al niets anders dan het tegenovergestelde van wat de N-VA plant. Ik denk niet dat ook maar één van deze drie labbekakkenpartijen zich ook maar één vingerhoedje vol schaamt omdat ze een derde keer op rij een minderheidsregering vormt, en het eigen volk op die manier opnieuw overlevert aan 's lands minderheid. |
Citaat:
Dat Hollywood hier nog altijd geen sterk filmscenario in ziet .... |
Citaat:
En dit heeft dan de naam een democratie te zijn... Men kan dit zelfs geen klucht meer noemen. |
Citaat:
Alléén beseft hij het geeneens.... En psychiaters helpen niet bij volkomen hopeloze gevallen.... Daarom worden deze uitzonderlijke gevallen opgenomen in de ambtenarij...:-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be