![]() |
ikke weete van nietse !!
http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-nb
Onze multicul vriendjes........!! hahaha !!Dat ze den turk uitkleden tot zijn vel....maar kan men een ei pellen, hé zo slim zijn ze wel ! |
Citaat:
Alles wat niet te heet of te zwaar is zal spoorloos verdwijnen, en naar Oost Europa versjacherd worden. Nu nog Albanië en Turkije bij de E.U.aller! En d�*n, eindelijk, zullen zelfs bij de grootste idioten onder de pro-multikul-lers de pellen van de ogen vallen...As het TE LAAT is ! |
Ik ga binnenkort verhuizen naar Bulgarije. Al het Bulgaars crapuul zal dan in het Westen zitten. Dan kan ik ginder rustig van mijn pensioen genieten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoude het sterrenuitzicht ginder anders zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommigen zijn gewoon rascistisch, helaas. Gelukkig geld dat niet voor iedereen en zijn er wel mensen die tolerant zijn naar aanleiding van hoe iemands innerlijk is: That until there no longer First class and second class citizens of any nation Until the colour of a man's skin Is of no more significance than the colour of his eyes - That until the basic human rights Are equally guaranteed to all, Without regard to race Ik vind het echt schandalig en een gebrek hebben aan moraal. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be