![]() |
Burgeroorlog tussen sjiieten en soennieten ?
Bomaanslag in Beiroet en een hele grote aanslag in Irak.
Hoe zal dit aflopen ? De naam burgeroorlog is wat ongelukkig, wellicht kun je spreken van een broederoorlog of een godsdienstoorlog. In Nederland waren er tot de jaren '60 spanningen tussen katholieken en protestanten. Maar tot bomaanslagen kwam het niet. Citaat:
|
Zeg maar godsdienstoorlog. Voor die van ons moet je terug naar de 80 jarige oorlog. Kun je nagaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Marokkanen (Sunna) en Turken (Sunna). De derde groep is Somalisch en veelal Sunna. Wat er aan Iraki's en Syrische Sji'iten zit zou ik niet weten. Dat er een substantiële Islamitische activiteit in Nederland is mag je niet uitvlakken. Onderaan de Utrechtse Heuvelrug staat een gigantische moskee annex activiteitencentrum waaraan je kunt zien dat islamisering zeker geen fantasie is van oververhitte bolletjes. De Druk van de Islam op de Nederlandse samenleving wordt steeds meer voelbaar. Zolang Nederland aan de EU blijft hangen kan niets tegen voortgaande immigratie worden ondernomen. Erger nog: de Nederlandse staat is verplicht gesteld om uitgeprocedeerde illegalen van onderdak en geld te voorzien. Ik zag vandaag de eerste Roma in ons dorp, wankelend op een gestolen fiets bevond hij zich op een plek waar hij niets te zoeken had. Vermoedelijk speurend naar interessante projecten. |
Citaat:
Syrië, Irak en nu ook Libanon. Iran en Saudie-Arabië doen aan de zijlijn mee gesteund door resp. Hezbollah en de Palestijnen. Ook zeer veel geweld tegen Christenen. http://nos.nl/artikel/592965-ze-resp...och-gebod.html |
Citaat:
Alhoewel... |
Citaat:
En binnenkort komen daar duizenden Bulgaren en Roemenen bij. |
Citaat:
|
En dan zijn er nog die reeds vele jaren olie op dat vuur gooien, hopend de Moslims te verdelen en de derde hond te zijn. Die strategie zou wel eens in hun gezicht kunnen ontploffen.
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ Johan
Ik zie een zeer duidelijke grond voor het bewuste artikel. Maar de export van de Islam is voornamelijk een Saudische zaak (en die van de golfstaten) en eerder zie ik een moslim holocaust binnen een twintigtal jaren. Mede veroorzaakt door de EU in combo met evenbedoelde Islamexport. De westerling gaat dit niet zeer veel langer pikken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be