![]() |
Examenvragen online te koop
Je studies doe je met plichtsbesef
bij Colruyt als full-time magazijnchef. Pak een dag congé, doe 't examen mee en download 't diploma in PDF. ![]() Graduator.be |
Goh ik weet niet hoor, notities ruilen en examenvragen van vorig jaar doorspelen lijkt me echt wel van alle tijden.
|
Ja wij deden dat vroeger wel gratis.
|
Tsja, om bepaalde overheidspostjes te bekleden moet je gewoon de juiste partijkaart hebben. Is dat niet erger?
|
Docent moet maar de moeite nemen om nieuwe vragen te bedenken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
prof/LK organiseert dit idd beter zelf, in alle transparantie. |
Citaat:
Je hebt van die typetjes die wel naar elke les komen en niet kunnen volgen, maar dan toch doorgeraken omdat ze de examenvragen konden vanbuiten leren. |
Citaat:
Maar die examenvragen keren NIET het volgende jaar opnieuw terug. Misschien 2 of 3 of 4 jaar l�*ter ! Leraars en profs zitten al langer in het onderwijs dan de studenten zelf... D�*t beseffen de studenten NIET !!! Ze zijn ook nog jong hé... :roll::roll::roll: |
Citaat:
Als ik nu hoor dat men 15 �* 20 euro vraagt voor de samenvatting van een volledige cursus, dan heb ik destijds als student veel geld laten liggen. Ik heb eens in eerste kan een hele cursus samengevat van antropologie die zeker door 100 man is gebruikt en gedeeld. Ik had daar dus een serieuze cent mee kunnen bijverdienen ! Maar zulks kwam niet in ons op. Ik vrees dat de praktijk een beetje tekenend is voor de huidige generatie jonge studenten, mentaliteit 'niets voor niets' en overambitieus ten koste van de anderen en door zo min mogelijk moeite te doen. Liever de 'kostbare' tijd steken in leuteren op facebook of twitter dan serieus te blokken voor een vak en zelf naar de les te gaan. Uiteraard zijn ze niet allemaal zo en er zijn nog erudiete studenten, maar dat begint een minderheid te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men kan niet iemand buizen op zijn niet aanwezigheid in colleges. |
Citaat:
Ik heb vakken gehaald zonder ooit 1 les er van bij te wonen. Zelfstudie en goede literatuur zijn dan wel vereist. |
Citaat:
|
Citaat:
De fout ligt bij de professor, bij uitbreiding het onderwijs. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be