![]() |
Moesliems houden niet van wetenschappelijke en historische boeken.
Citaat:
|
Tja. Het is geen geheim dat jihadis de fascisten van deze tijd zijn.
|
Deze bibliotheek was eigendom van een Grieks Orthodoxe priester.
Twee derde van 80.000 boeken en manuscripten werden vernietigd. |
Gooi ginder eens een paar van 1000 kiloton dat we er vanaf zijn van die achterlijke plekpotten ! |
Citaat:
|
Ben ik de enige of zijn er nog mensen die dat volk spuugzat zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze mensen zijn de meest onverdraagzame, intolerante, agressieve en oorlogszuchtige bevolking ter wereld.
|
Citaat:
Maakt U zich heden toch een beetje zorgen? Zo ja, wat denkt U dat de oorsprong van deze kwestie is? Gaan ook wij (het westen) 100% vrijuit naar Uw mening? Wat zou een mogelijke oplossing zijn (of meerdere oplossingen)? Graag, zb |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=178166 The Connection Between Muslim Inbreeding and Terrorism http://gatesofvienna.blogspot.be/201...nbreeding.html Marokko heeft 40% inteelt, Marokkanen hebben dan ook 8 keer meer kans op schizofrenie. Afganistan heeft 80% inteelt van de ergste soort, kinderen worden uitgehuwelijkt aan hun nonkel. Wat daar gebeurd tart alle verbeelding, dat zijn geen mensen meer. Inteelt zorgt voor dommere mensen, wetenschappelijk bewezen Saoudi Arabië heeft een erfelijk suikerziekte probleem door de inteelt, overal scheelt er wel iets met moslims door hun inteelt gedrag. Ook hier zuigen ze de medische kas leeg en vullen ze de gevangenissen, crazy gewoon. |
"Research published in The Journal of Aggression and Violent Behaviour has proven a connection between suicide bombers and depression and physical handicaps (BT, December 15th 2010 “Why most terrorists are useless”). Research suggests that many suicide bombers are suffering from depression, and their actions are just a socially accepted (among Muslims) way of committing suicide in order to end their mental torment."
http://gatesofvienna.blogspot.be/201...nbreeding.html |
Ik heb ook een keer een koran verbrand. |
U moet voorzichtiger zijn als u gras smoort.
|
Helemaal indien men tevreden is over eigen kleur gras van de tuin dat niet altijd minder groen is als die van de buren.
|
Citaat:
Een mentaliteit dat gebasseerd en gevormd is door gewoonten of een andere soort mentaliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
De mens ziet zichzelf als zelfgenoegzaam. Wat heeft een discussie, debat of gesprek nu inhoudelijk voor zin als het eenrichtingsverkeer is. Ik sta echter wel open voor dialoog, maar de meesten hebben gewoonweg weinig te melden als het gaat om levensechte dingen, zaken die men echt raakt. Geen taboe's etc. Men is bang om in eigen hart te kijken daar deze is bevroren. Als Uwe aanname is dat ik niets communiceer of niets zeg, dan behoort U echter 2 x na te denken. Als een leeuw zelfstandig word, wat is dan de volgende fase? U mag Uw post best meteen onder de mijne plaatsen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be