Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Suggestie: Spoiler knop (https://forum.politics.be/showthread.php?t=196670)

Gwyndion 6 januari 2014 22:09

Suggestie: Spoiler knop

Ik heb deze functie tot nu toe op dit forum nog niet kunnen terugvinden. Hiermee bedoel ik een knop waarachter men foto's of tekst kan verbergen, dit wordt bvb gebruikt om tips op gameforums te verbergen. Ik zou deze functionaliteit op dit forum ook waarderen omdat ik wat gevoelig ben voor sommige foto's zoals deze die soms gepost worden in oorlogstopics.

Demper 6 januari 2014 22:19

Ik ben voor!

zonbron 6 januari 2014 23:20

3!

Voor!

manta 6 januari 2014 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 6962768)
Ik heb deze functie tot nu toe op dit forum nog niet kunnen terugvinden. Hiermee bedoel ik een knop waarachter men foto's of tekst kan verbergen, dit wordt bvb gebruikt om tips op gameforums te verbergen. Ik zou deze functionaliteit op dit forum ook waarderen omdat ik wat gevoelig ben voor sommige foto's zoals deze die soms gepost worden in oorlogstopics.

Haja, zoals voor bv. lange copy-paste stukken, dan kan je kiezen of je het wilt lezen ipv. een half uur te scrollen. Ook voor foto's zou dat handig zijn, er zijn draden waar je soms lang moet wachten voor ze geladen zijn.

Sonny Crockett 6 januari 2014 23:26

Of voor de posts van Robinus Vande Lanotte ...

Gwyndion 7 januari 2014 00:08

Het kan diverse doelen hebben, het zou inderdaad ook handig zijn als mensen er lange teksten of zo in zouden steken om het forum wat overzichtelijk te houden :).

cookie monster 7 januari 2014 04:44

Het zou ook handig zijn om ook zo'n "verstop"-quote-knop in te schakelen ,
soms zie je bv 3 antwoorden met telkens een volledige lange quote !!

Maikel Joosten 7 januari 2014 12:59

Heb ik ook al langer aan gedacht maar goed dat je het voorstelt Gwyndion. Het is een functie dat dit forum kan gebruiken.

Rudy 7 januari 2014 17:34

Citaat:

Zelf goed geformuleerde tekst kan treffender zijn dan wat goedkope foto's

Xenophon 8 januari 2014 02:14

Citaat:

Er zijn forums waar de spoiler-tags werken, misschien kan me die hier ook in functie zetten.

Gwyndion 8 januari 2014 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6964673)
Er zijn forums waar de spoiler-tags werken, misschien kan me die hier ook in functie zetten.

Dat hoop ik en is het doel van deze suggestie :).

Echte Waal 11 januari 2014 00:33

Of een Zever knop?

Xenophon 11 januari 2014 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6968658)
Of een Zever knop?

Die zou bij uw post veel gebruikt worden Haantje. ;)

Gwyndion 11 januari 2014 00:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6968658)
Of een Zever knop?

Indien je andere suggesties hebt kan je beter je eigen topic aanmaken, dit topic gaat over een andere functie. Voorts denk ik dat je verzoek al aanwezig is onder de negeer en meld functie.

daiwa 11 januari 2014 03:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett (Bericht 6962906)
Of voor de posts van Robinus Vande Lanotte ...

:-D

Rudy 20 januari 2014 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6964673)

daar is geen functie voor nodig, toch niet op het niveau van de administrator van de website.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be