![]() |
N-VA heeft Leterme plaats op europese lijst aangeboden
Straffe kost...
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...se-lijst.dhtml Citaat:
|
Leterme zou ook geen meerwaarde zijn. Naar hoe ik het aanschouw, heeft hij al teveel van zijn krediet verloren.
|
N-VA zou krankzinnig moeten zijn om zoiets te doen. Het is dan ook maar een leugen.
Leterme ontkent toenaderingspoging N-VA |
Naar verluid heeft de N-VA, omdat Leterme geweigerd heeft, nu Van Acker gepolst.
BDW zei: "we moeten tegen elke prijs een van onze vrienden van het ACW op onze lijst hebben, in de strijd om als traditio aanvaard te worden gaan we tot het gaatje". |
Citaat:
|
Moderator? Verplaatsen naar K&K graag, het is tenslotte kolder.
|
Je bent een trouwe voetsoldaat xenophob :-)
|
volgens de twee betrokken partijen zou het een kwakkel zijn die in Le Vif is geraakt...
Citaat:
|
Wel echt dus
|
Je zou toch hopen dat ze eerst hun bronnen nakijken voor zoiets te publiceren, het is niet in het geringste geloofwaardig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Yves Leterme en Bart De Wever zaten samen in een debat in De Zevende Dag. Na afloop hadden ze nog een gesprek in de foyer van de VRT. Daar heeft Bart tegen Leterme gezegd 'Yves, iemand zoals jij moet op onze Europese lijst’, aldus N-VA-woordvoerder Joachim Pohlmann. |
Citaat:
Blijf jij maar verder fluiten in het donker hoor Xeno. Dat geeft rust. |
Citaat:
En over "fluiten in het donker", ik ben van ons twee niet diegene met de N-VA-obsessie, Ik ben niet diegene bang is van de N-VA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu, laat het duidelijk zijn, ik heb geen schrik dat ze het confederalisme opzij zetten. Alles is dus dik in orde. :thumbsup: |
Citaat:
Nog ivm. met bovenstaand citaat : Citaatrecht in België Jammer dat het niet verder gaat, zoals bvb. het fair-use principe in de VS. |
Citaat:
|
Citaat:
Anno 2014 is n-va al heel wat slimmer geworden. Maar éérst moeten er nog verkiezingen gewonnen worden. :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be