![]() |
nmbs en zijn nieuwe baas met ideeen
De top bij de nmbs denk dus weer wat geld te gaan opsmossen ipv eerst eens te zorgen dat hun hoofd dienst rendabel is. Nee, overal wifi voorzien.
Over een jaar of 2 zijn alle abonnementen over 3 of 4g zover dat we dat standaart gebruiken. En nu willen deze ozo slimme topmannen onnodig geld verspillen aan dit systeem? Ongelooflijk. |
Waar blijft men die uilen toch vandaal halen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Elke scheet in het nieuws wordt hier een topic :-):-):-)
|
De schuld van Di Rupo :-)
|
Citaat:
Of je op een welbepaald traject nu 55 minuten of een uur doet, dat maakt (mij toch) niet veel uit. Maar een zitplaats voor die tijd: ja aub. Of een wifi-verbinding nuttiger zal zijn dan een 4g binnenkort, dat weet ik niet. Zit er een beperking in volume op 4g, of is dat niet gelimiteerd? Als het een 'goede' ceo is, zal hij zijn idee wel fatsoenlijk hebben laten aftoetsen, inclusief de toekomstige situatie. Heeft hij dat niet gedaan, dan is het maar een blaaskaak gelijk er vaak velen aan den toog staan. . |
Citaat:
Voor de rest...echt nodig? Dus momenteel kan jij niet reizen ofzo? |
Citaat:
|
Als een CEO vindt dat er een enigszins substantiele investering nodig is dan legt hij dat voor aan de raad van beheer van zijn/haar bedrijf die het idee goed-/afkeurt.
Na goedkeuring geeft de CEO het bevel tot implementatie. Het lijkt me geen goed idee ieder ideetje eerst via de pers te bespreken.... Tenzij dat bij den ijzeren weg anders gaat? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be