![]() |
Eeuwig jong met een glaasje urine af en toe
02/09 "Urine drinken is goed voor de gezondheid"
Urine drinken kan helpen om sinusitis te genezen, het ouderwordingsproces af te remmen en zelfs kanker te bestrijden. Dat beweerde een Thaise onderzoekster donderdag na een studie bij boeddhisten die zich onderwierpen aan deze onorthodoxe praktijk. Ratree Cheepudomwit, verbonden aan het departement Ontwikkeling van de Traditionele en Alternatieve Geneeskunde, gaf aan dat een hondertal mensen die elke dag een glas van hun eigen urine opdronken, vonden dat dit een heilzaam effect op hun gezondheid had en hun ouder worden afremde. De onderzoekster voerde de studie uit bij 250 leden van de beweging Santi Asoke die deze praktijk volgen omdat het zo in hun 2.500 jaar oude geschriften staat. "87 % voelde positieve effecten, zoals het verdwijnen van hoofdroos, witte haren, problemen met de sinus en zelfs kankers", aldus Cheepudomwit, die wel toegaf dat 10 % last had gekregen van diarree. Ze vroeg verder om de praktijk niet zomaar te veroordelen en voegde er aan toe dat ook buitenlandse onderzoekers geïnteresseerd waren in de therapeutische waarde van urine. Ook niet te goed voor de sociale zekerheid mij dunkt... |
Wat een gezeik ...
|
Schol! :)
|
Zo een golden shower af en toe , zaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig en ook goed voor de huid en ik moet bevestigen , roos verdwijnt er ook mee.
|
Is al lang bekend: je eigen urine drinken , 's morgens met een nuchtere maag geproduceerd. Helpt bovendien ook tegen allerhande schimmel.
|
Citaat:
|
urine is lichaamsafval en je wordt er meestal gewoon ziek van.
|
Citaat:
die de sexen aantrekt. |
tja honden lopen ook continu te ruiken aan uitwerpselen en hondenpis he ...
|
doggy style
|
Citaat:
|
Een dagelijks broodje poep is ook gezond!
|
En nu is het wachten op de eerste flauwe plezante die hier één van die walgelijke foto's op internet komt posten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verklaar dat maar eens aan de juf tijdens de middagpauze als je het glas van je buurman aan het vullen bent met wat gezonde urine. |
Citaat:
|
Eigenlijk zou ik met veel plezier op Black Girlke hare (zijne) kop komen pissen.
Smerige pedofielenverdediger... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be