Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Eeuwig jong met een glaasje urine af en toe (https://forum.politics.be/showthread.php?t=19676)

Bloxbuster 2 september 2004 12:10

Eeuwig jong met een glaasje urine af en toe

02/09 "Urine drinken is goed voor de gezondheid"

Urine drinken kan helpen om sinusitis te genezen, het ouderwordingsproces af te remmen en zelfs kanker te bestrijden.

Dat beweerde een Thaise onderzoekster donderdag na een studie bij boeddhisten die zich onderwierpen aan deze onorthodoxe praktijk. Ratree Cheepudomwit, verbonden aan het departement Ontwikkeling van de Traditionele en Alternatieve Geneeskunde, gaf aan dat een hondertal mensen die elke dag een glas van hun eigen urine opdronken, vonden dat dit een heilzaam effect op hun gezondheid had en hun ouder worden afremde.

De onderzoekster voerde de studie uit bij 250 leden van de beweging Santi Asoke die deze praktijk volgen omdat het zo in hun 2.500 jaar oude geschriften staat.

"87 % voelde positieve effecten, zoals het verdwijnen van hoofdroos, witte haren, problemen met de sinus en zelfs kankers", aldus Cheepudomwit, die wel toegaf dat 10 % last had gekregen van diarree.

Ze vroeg verder om de praktijk niet zomaar te veroordelen en voegde er aan toe dat ook buitenlandse onderzoekers geïnteresseerd waren in de therapeutische waarde van urine.

Ook niet te goed voor de sociale zekerheid mij dunkt...

Tegendradigaard 2 september 2004 12:19

Wat een gezeik ...

Maus 2 september 2004 12:48

Schol! :)

Black Girlke 2 september 2004 12:53

Zo een golden shower af en toe , zaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig en ook goed voor de huid en ik moet bevestigen , roos verdwijnt er ook mee.

omaplop 2 september 2004 13:19

Is al lang bekend: je eigen urine drinken , 's morgens met een nuchtere maag geproduceerd. Helpt bovendien ook tegen allerhande schimmel.

Jan V. 2 september 2004 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop
Is al lang bekend: je eigen urine drinken , 's morgens met een nuchtere maag geproduceerd. Helpt bovendien ook tegen allerhande schimmel.

Kan ik mij goed voorstellen, vooral als er wat alcohol van de avond ervoor in verwerkt zit ;)

Mitgard 2 september 2004 14:01

urine is lichaamsafval en je wordt er meestal gewoon ziek van.

Black Girlke 2 september 2004 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
urine is lichaamsafval en je wordt er meestal gewoon ziek van.

wetenschappers zullen het wel weten zeker en ik bloos ervan en trekken mannen en vrouwen aan als magneten, is dus ook een eau de cologne
die de sexen aantrekt.

Tegendradigaard 2 september 2004 14:13

tja honden lopen ook continu te ruiken aan uitwerpselen en hondenpis he ...

DaBlacky 2 september 2004 16:38

doggy style

snoodaard 2 september 2004 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
wetenschappers zullen het wel weten zeker en ik bloos ervan en trekken mannen en vrouwen aan als magneten, is dus ook een eau de cologne
die de sexen aantrekt.

Dacht da moslimvrouwen stonken om dat ze zich niet wasten maar het is gewoon hun zeik die ze drinken.Drink je tijdens die periode een glaasje met grenadine?

jOOSt 3 september 2004 09:03

Een dagelijks broodje poep is ook gezond!

Tzuvar Raemborr 3 september 2004 09:21

En nu is het wachten op de eerste flauwe plezante die hier één van die walgelijke foto's op internet komt posten.

doggy 3 september 2004 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
doggy style

8O pardon?

Jan V. 3 september 2004 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
En nu is het wachten op de eerste flauwe plezante die hier één van die walgelijke foto's op internet komt posten.

Iedereen kent die sites toch en kan ze zelf alvast gaan bekijken? :p (Gelieve die foto's te censureren zodat ik geen trauma's oploop als ik nog eens een broodje met choco wil eten)

De Garde 3 september 2004 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan V.
Iedereen kent die sites toch en kan ze zelf alvast gaan bekijken? :p (Gelieve die foto's te censureren zodat ik geen trauma's oploop als ik nog eens een broodje met choco wil eten)

De fillem van Ome Willem!

nou nou 3 september 2004 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop

Die beesten hebben ook hun grenzen.

Jan V. 3 september 2004 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Die beesten hebben ook hun grenzen.

:rofl:
Verklaar dat maar eens aan de juf tijdens de middagpauze als je het glas van je buurman aan het vullen bent met wat gezonde urine.

Forend 3 september 2004 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
Zo een golden shower af en toe , zaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig en ook goed voor de huid en ik moet bevestigen , roos verdwijnt er ook mee.

Geen head&shoulders meer kopen dus! Een potje urine zal die roos wel wegwerken!

Tzuvar Raemborr 3 september 2004 23:36

Eigenlijk zou ik met veel plezier op Black Girlke hare (zijne) kop komen pissen.

Smerige pedofielenverdediger...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be