![]() |
Polygamie toegelaten voor de pensioenen.
Als een man meerdere vrouwen heeft,dan word het pensioen,na zn overlijden verdeeld over zn vrouwen.
Hierdoor erkent Belgie de polygamie.En beloont ze dat ook. http://www.lalibre.be/actu/belgique/...701baedab521d7 |
Citaat:
|
Citaat:
Echt niks nieuws onder de zon, hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de gedeelde pensioentjes van de weduwen niet volstaan, zal het OCMW het pensioen wel bijpassen van de 'Belgische' weduwe. Daar draait de belastingbetaler ook voor op. |
Citaat:
En voor de OCMW: als de regels gerespecteerd worden, is er geen probleem. Die vrouwen zullen trouwen reeds van uitkeringen leven. |
En ik maar denken dat polygamie strafbaar is in Belgique.... enkel voor oude belgen dan weer zeker?
Maar indien dit bericht correct is, dan krijgen we wel rare toestanden; Ik ben gehuwd met Frans. Frans heeft er nog twee minaressen bij. Hij bekeert zich tot de islam en huwt zijn twee minaressen illegaal(*) voor de imam. Ik weet dat (uiteraard) niet. Frans heeft een extra legale pensioenregeling. Frans valt potdood (dat krijg je er natuurlijk van). En nu zou IK mijn weduwenpensioen moeten delen met Mariette en Hélène ? omdat ze een onwettig polygaam huwelijk zijn aangegaan? En ik zou dan ook zijn extralegaal pensioenkapitaal moeten delen met diezelfde twee minaressen? Is this Belgique of zitten we al in Allahstan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dus vind ik dit een verkeerde maatregel, evengoed vind ik dat er geen kindergeld moet betaald worden voor kinderen geboren buiten Belgie. Want ook dat leidt tot misbruik, waarom zouden wij hele gezinnen via kindergeld moeten onderhouden wanneer mannen bij meerdere vrouwen kinderen verwekken, wanneer die kinderen hier niet wonen? Of waarom moeten wij pensioen verdelen onder meerdere vrouwen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be