![]() |
Belgische politie wenst geen robocopuitrusting
Vanuit de Verenigde Staten is er een geniaal idee tot in het hoofd van Mevr. MIlquet overgewaaid, maar onze jongens zien het niet zitten:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...bodycams.dhtml
Wat mij betreft hoeft onze politie alvast niet dagelijks met zo'n onding rond te lopen. Weg met die troep. |
Het lijkt erop dat ze bij de politie die bodycams niet willen omdat ze er zich zelf door gecontroleerd voelen. Agenten worden zomaar op hun woord geloofd terwijl er genoeg tussen zitten die liegen dat ze zwart zien.
|
Citaat:
|
Agenten uitrusten met body-cams volgens Milquet ...
Bron
Detail: Citaat:
Of ik er persoonlijk een probleem mee heb, nee niet echt want het is en blijft: Smile, you're on candid cam'ra!! :cheer: Misschien een goeie optie, gelijk een pak geven zoals in de prachtige game Dead Space 3 misschien? ![]() |
Citaat:
Hoe sneller hoe liever. Bij voorkeur alle belangrijke overheidsfunctionarissen onder camerabewaking. |
Citaat:
Politiekers daarentegen mogen 24 op 24 monitoren. :-) |
Citaat:
Wie niets te verbergen heeft heeft niets te vrezen. |
Video ivm. bodycams in Houston, VS
Published on Dec 23, 2013 - Chief of Police Charles A. McClelland, Jr. meets with the media each month, to answer questions regarding Houston Police Department issues. This video contains the presentation portion of the meeting. |
Citaat:
:-P |
Ik zie alleen maar voordelen in het dragen van zo'n body-camera.
En aan de prijs, èn de kwaliteit, te zien, vraag ik me af waarom ze nog geen dashcams in hun auto's hebben zitten. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be