![]() |
Onterechte verplaatsingen van threads
Ik neem het niet dat mijn threads te pas en te onpas in rubrieken geplaatst worden om ze te verbergen.
Zo is het geschied met mijn laatste twee threads die toepassing hadden op de huidige situatie in het binnenland als commentaar op de nieuwjaarsrecepties. Klaarblijkelijk doet politics.be nu aan een verborgen manier van censuur. |
Uit het forumreglement dat elke deelnemer voor akkoord ondertekent:
Citaat:
|
Momenteel is het binnenlands nieuws totaal gedomineerd door de partijprogramma's van 2014.
Als ik hierover twee thread's start in Binnenland, een derde in Verkiezingen 2014, waren de thread gepost in de JUISTE rubrieken. Ze verschuiven naar een achterhoekje in het forum is een vorm van censuur. Als U het recht heeft zomaar de threads te verplaatsen zonder enige vorm van communicatie die in de juiste rubrieken werd geplaatst, moet ik mijn conclusies trekken. |
Citaat:
Nogmaals: Uit het forumreglement dat elke deelnemer voor akkoord ondertekent: Citaat:
Gelieve daarover dus niet verder in discussie te gaan. Gelieve bij het plaatsen van discussies af te wegen waar ze thuishoren. Gelieve na ingrepen van moderatie niet te volharden in de boosheid. Pontifex. |
Citaat:
Dus zegt U mij eens een logische verklaring, als ik een thread post over het verliezingsprogramma van 2014 en deze verwijderd wordt uit de JUISTE rubiek met name Verkiezingen 2014 ? Als U selectief de threads verplaatst naar de verkeerde thema fora is dat een vorm van censuur die U oplegt. U kunt niet ontkennen dat mijn laatste thread in de juiste rubriek zat. |
Citaat:
Na mijn correcties knipte u zelf in uw draad zodat hij onbegrijpbaar werd, waarna ik hem verwijderde, en u de toestemming gaf hem opnieuw te plaatsen in het forum waar hij thuishoort: partijdiscussies. Dit kan u alsnog doen. Pontifex. |
Citaat:
Na het knippen heb ik dezelfde thread OPNIEUW gepost in de rubriek Verkiezingen 2014 en dat was de juiste rubriek. Nu is die thread ook weg. Dus verklaar dat eens. |
Ik ga niet ontkennen dat bepaalde threads toepasbaar zijn in meerdere fora rubrieken. De technische eigenheid van Uw software maakt het ook moeilijk om threads in de juiste rubrieken te plaatsen.
Zouden alle threads in één rubriek komen met labels dan was het probleem opgelost. Evenwel blijf ik bij mijn punt dat ik commentaar gaf op de verkiezingsprogramma's die voorgesteld zijn voor 2014. Er is een rubriek Verkiezingen 2014. Toen ik voor de TWEEDE MAAL de thread poste, na het verwijderen van de inhoud van de eerste, was de thread terecht gepost in de rubriek Verkiezingen 2014. Als U selectief de helft van de threads die in Verkiezingen 2014 gaat verplaatsen in partijstromingen dan doet U aan manipulatie van de zichtbaarheid. |
Citaat:
Nogmaals: -U plaatste een draad in een fout subforum -Ik verplaatste uw draad. -U herplaatst foutief -Ik voeg beide draden samen op de juiste plaats -U verknalt uw eigen draad -Daarom knip ik hem volledig -Ondanks al die overlast mag u hem opnieuw plaatsen. -Doe dit in het correcte subforum: partijdiscussies en stromingen. Pontifex. |
Citaat:
Overlast ? Ik zal U eens zeggen wat overlast is. Ik wil dat U al mijn berichten op dit forum verwijderd inclusief al mijn threads. Ik beroep hierbij op mijn auteursrecht en de wet van de databanken ? Duidelijk ? U heeft de threads waarvan sprake gewoon verwijderd. En de inhoud was over verkiezingen 2014. Ik neem Uw toegepaste censuur niet. Ik heb hier meer dan 8 jaar gepost, waarvan een thread dat in de TOP 3 staat qua bezoekers. Ik weet verdomd in welke rubriek ik moet posten. En als U te ijdel bent om Uw fouten toe te geven, dan neem ik mijn conclusies. U verwijdert al mijn berichten en topics, klaar ? |
verdwijn nu maar... doei!!
|
Citaat:
Dus klep toe. Moei U in Uw eigen land en niet met zaken die U niet aangaan ? Als je evenveel threads en posts hebt als ik, kom dan eens terug. Ok ? |
Citaat:
|
Het zou misschien al helpen als je topics effectief leesbaar waren en je dit forum niet als je persoonlijke blog behandelde.
|
Citaat:
Kerncentrales, men beseft het gevaar niet Bekeken: 222.919 Threads: http://forum.politics.be/search.php?searchid=2050545 U weet begod niet wat mijn laatste post was en U maakt een opinie erover. Zo'n uitspraak is op zich al inherent een manier om te zeggen dat mensen gewoon niet mogen posten. Ik heb een post gedaan over de verkiezingen van 2014 in het binnenland. Die is verplaatst geweest naar een thema forum, politieke strekkingen. Ik verwijder de inhoud van de thread en post die opnieuw in de rubirke Verkiezingen 2014. Daar stond de thread juist, want het ging over de verkiezingsprogramma's van 2014 van de partijen. De moderators hebben de thread verwijderd. Ik wacht nog steeds op een logische verklaringen waarom men de laatste post verwijderd heeft uit de rubriek Verkiezingen 2014. Is die verklaring er niet, blijft het censuur. De inhoud van de post was veel meer toepasselijk dan de hoop threads die nu in de rubriek Verkiezingen 2014 staan. Als ik geen logische verklaring heb of erkenning van fout, simpel, de bovenstaande threads en al mijn berichten wens ik verwijderd te zien van dit forum. Ik ga niet meewerken aan een forum dat niet neutraal is. |
Ik heb meer dan genoeg van jouw topics gezien om te weten welke stijl je hanteert. Het onderwerp is doorgaans nog boeiend, de uitwerking laat echter te wensen over. Een voorbeeld hiervan is dan ook http://forum.politics.be/showthread.php?t=196816 wat me meer aan een (slecht geschreven) blogpost doet denken. Ik geef je simpelweg het advies dat het al zou helpen als je de stijl en structuur van je topics aanpast, indien je zo agressief reageert op suggesties dan is jouw vertrek volgens mij echter geen groot verlies.
|
Citaat:
Uw eigen topics verknippen is uw eigen topics verknallen. Citaat:
Citaat:
Spijtig voor u, bepaal ik waar uw posts komen. Met dank aan het forumreglement waar u zich akkoord mee verklaarde. Citaat:
U reageert op zogezegde censuur, en daarna vraagt u zelf echte censuur aan. Voorlopig laat ik al wat min of meer correct is, staan waar het staat. Later als u de zaak nuchter bekijkt zal u me misschien dankbaar zijn dat ik uw 'forumerfenis' intact liet. Pontifex. |
Citaat:
Mijn topic werd initieel verplaatst en doelbewust heb ik de inhoud verwijderd uit die topic omdat ik nog in de tijdsleuf zat om dit te kunnen doen. Dit neemt niet weg dat ik opnieuw de post gedaan heb met de originele inhoud op Verkiezingen 2014. Daar heeft U de post verwijderd, integraal, desondanks de inhoud toepasselijk is voor die sectie. U heeft in de eerste fase van het proces misschien wel gelijk, maar in de tweede fase totaal ongelijk. |
Citaat:
Dat is inherent aan het copyright. En als ik meen dat Uw forum een club wordt met mensen die bevooroordeeld worden om hun eenzijdige politieke agenda te verspreiden, dan heb ik het recht om mijn posts te laten verwijderen. U bent niet van plan Uw fout in te zien, dus blijf ik bij mijn eis dat U alles verwijdert. Ik pik het niet dat U mijn posts verwijderd en continu als die in volle discussie zitten dat U deze verhuist naar een donker hoekje op de website. De post was nog geen 5 minuten geschreven of hij zat al in één of andere sectie om het debat te verstoren. Als het dan opnieuw geopend wordt in de korrekte sectie in Verkiezingen 2014, dan verwijdert U de topic integraal, dergelijk selectief optreden is manipulatie. |
Citaat:
Gaat U de wijze van communicatie reglementeren ? Zodat we allemaal moeten zeggen wat de moderators of anderen WILLEN horen ? Dan moet U op geregelde momenten eens naar de serie van de Borgias kijken als U verdere inspiratie van manipulatieve censuur wilt opdoen. Citaat:
Maar ik heb al verzocht om ALLE POSTS te verwijderen die ik gedaan heb op deze site die toch eenzijdig doorweegt naar één partij. Deze site heeft al jaren haar evenwicht verloren en lijkt me de laatste tijd niet meer te zijn geworden als een rechts instrument om campagne te voeren. Dit getuigt de laksheid in optredens van de moderatie als het soms écht over de schreef gaat tot het onwettelijke toe. Op dit forum heb ik met eigen ogen gelezen hoe men de koningin van Belgie beschimpte met scheldwoorden. Als dit gemeld werd kwam er niks van, terwijl dergelijke zaken strafbaar zijn. Ook las ik menig maal racistische uitspraken waartegen eveneens niet werd opgetreden. Er is een grens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be