![]() |
Werk hard en laat je naaien
M'n baas heeft me op het einde van het jaar beloond omdat door het harde werken er een beter resultaat is bereikt dan de verwachte doelstellingen opgesteld in begin van 2013.
Hoera...ik krijg 2500 Euro commisie Bruto. 960€ of 38,4% hou ik er netto aan over. 1540€ of 61,6% gaat naar vadertje staat..of hoe je volgens de wet genaaid mag worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe werd het toegekend?Gewoon bij uw loon,dan krijg je wel een stuk terug van de belasting volgend jaar.Anders wees tevreden met wat je krijgt want ik kreeg niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb ook niet gegarandeerd elk jaar wat...maar het is wel de eerste keer in m'n 25-jarige loopbaan dat ik onder de 40% netto wordt uitbetaald... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
The joys of living in Belgium :) Uitwijken is het beste wat je kan doen. Belgie is een shithole wanneer je iets extra krijgt, doet of wanneer je iets beter doet dan de domme grijze massa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Indien U ambtenaar bent gaat dit bedrag integraal naar U! Indien U statutair ambtenaar bent zal U zelfs 3 keer het pensioen krijgen van wat deze man krijgt. Van de 550.000 Euro die hij bijdroeg voor zijn pensioen zal hij maar 150.000 Euro krijgen. De rest gaat naar U. De Staat doet naar nog eens 200.000 Euro bij. U zult gemiddeld 600.000 Euro aan pensioenuitkeringen krijgen. De man die U onderhield zal in armoede eindigen. De kans dat hij zich van het leven berooft zal 900 keer hoger zijn dan bij statutaire ambtenaren! |
Citaat:
|
Citaat:
Dan kan je een bruto bonus tot 3.100 euro netto krijgen. Zoek het op via google. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Durf jij je echt noch uiten als sympathisant van een partij die zich 'liberaal' noemt? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom niet? Durf jij naar een logopedist gaan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be