![]() |
Rutten en Dewael vinden België niet democratisch
Of streven zij ook als de BUB naar een unitair België?
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...?eid=1.1831858 Rutte: "Als De Wever de strijd wil aangaan met de PS, kan hij beter in Wallonië gaan wonen" Dewal: "Men verkettert een vijand van over de taalgrens, maar de eigen bevolking kan zich daar niet eens over uitspreken." |
Inderdaad, ze zeggen eigenlijk "PS zal ons voor altijd besturen, ook al zijn ze niet door ons verkozen, we kunnen ons daar beter bij neerleggen".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dubbel
|
Wat ik mij afvraag is hoe deze uitspraken in hoofde van de respectievelijke politici tegen eerder dan voor de argumenten van BDW pleiten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dewael, what's in a name, is de meest anaal-gefrustreerde volksverlakker van allemael, een pathologisch narcistje en gevaarlijk onbetrouwbaar advocaatje, de Berlusconi van Zuid-West Limburg zeg maar, veel gevaarlijker dan al die andere blauwe zakkenvullers tezamen. Schrikt er niet voor terug om een loopje te nemen met de waarheid, ze te verkrachten en dan voor dood achter te laten in het Land van Ooit.
Cicciollina Rutten (en de rest van de blauwe kutten) draaien om zijn egotripperij heen gelijk de manen van Jupiter, ook een gigantische gasreus die hoofdzakelijk uit vloeibaar methaan bestaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
om maar te zeggen dat ze een andere agenda hebben met deze kritiek. |
Citaat:
en ge zult in mij een grote voorstander van uw unitair België ontdekken. |
unitair....kan je niets mee doen in dit land, als er in Vlaanderen iets beslist wordt dan moeten ze in Wallonië het dubbele hebben van wat hier gedaan is, voorbeelden genoeg van vroeger!!
|
Citaat:
als je stemt voor NVA dwing je de regerings terug om een 2/3 meerderheid te regeren, en met die 2/3 zul je dus terug met PS aan tafel zitten omgekeerd: als je het confederalisme laat varen, kan een vlaamse rechtse meerderheid koers varen en de beslissingen nemen die moeten genomen worden reynders vind ook wel dat de PS dictatuur iets teveel neigt naar het communisme... http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...rd-Korea.dhtml |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be