![]() |
Vlaams Belang wil gevangenen mee laten betalen voor hun detentie
http://vlaamsbelang.be/persberichten/2159
Citaat:
|
Ik ben akkoord , maar beter zou de volle pot zijn !!
Maar wat met degene die het niet kunnen dokken ?? |
Te gek voor woorden.
|
Nogal ridicuul idee.
|
Citaat:
Hoe ga je de gevangenen dwingen om voor hun gedwongen opsluiting te betalen? |
Citaat:
Of zij betalen gewoon niet. Dat kan ook. |
En wat met degene die blijkbaar onschuldig in den bak zitten ??
Zouden zij dan de volledige tot dan betaalde som met terugwerkende kracht terug kunnen vorderen ?? |
Citaat:
|
Citaat:
Daar krijgen ze zover ik weet toch geld voor. Misschien een bedrag van hun verloning afhouden? |
Citaat:
tenzij medeschuldig !! Maar dan zitten ze zelf in den bak !! Misschien zouden ze desnoods kunnen kijken wat de erfenis waard is !! |
Afgekeken van de ollanders. Die gaan nu ook 16€ per dag rekenen aan hun gedetineerden.
Als de service dan maar goed is. Tenslotte zijn betalende klanten consumenten dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
West-vlaanderen 3 Oost-vlaanderen 3 Zelfs als je de 2 Brabantse provincies samentelt met het Brussel gewest komen die maar aan 7 Verder ben ik van mening dat mensen moeten betalen voor hun "parking" ;-) |
Citaat:
|
Ik verschiet eigenlijk dat we nog niet aan het "ze moeten betalen of verhongeren" gedeelte zijn.
|
Citaat:
|
Hoe origineel blijkbaar heeft iemand bij het VB een abonnement op de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...gen_cel__.html ------------------------------------------------------------------- DEN HAAG - Gedetineerden, tbs'ers en ouders van minderjarigen die veroordeeld zijn, gaan betalen voor het verblijf in een gevangenis of inrichting. Dat gaat 16 euro per dag kosten, met een maximum van twee jaar. Dat staat in een wetsvoorstel dat staatssecretaris Fred Teeven (Veiligheid en Justitie) maandag open heeft gesteld voor commentaar van instanties als het Openbaar Ministerie en de Raad voor de rechtspraak. Proces betalen In een ander wetsvoorstel, van minister Ivo Opstelten, wordt geregeld dat veroordeelde daders ook gaan meebetalen aan de kosten die de overheid maakt voor het hele proces van opsporing, vervolging en berechting. Daders moeten ook mee gaan betalen aan de kosten voor slachtofferzorg. Regeerakkoord De twee wetsvoorstellen vloeien voort uit afspraken die de regeringspartijen VVD en PvdA eind 2012 maakten in het regeerakkoord. Alle bijdragen tezamen moeten 65 miljoen euro per jaar opleveren. Nederland sluit met de maatregelen volgens het kabinet aan bij een groot aantal Europese landen. De bijdrage die veroordeelden gaan betalen voor het hele proces van strafvordering en voor de slachtofferzorg wordt een vast bedrag. De hoogte ervan wordt later nog door minister Opstelten vastgesteld. ---------------------------------------------- |
Citaat:
Onmens. |
Citaat:
Dat steken ze bij het VB niet onder stoelen of banken. Het staat zwart op wit in het artikel van het VB. In het vervolg beter kijken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be