![]() |
Diabetespatiente aanzien voor junk
Citaat:
En zou je in dergelijk geval niet eerst eens goed informeren wat er aan de hand is ipv spuit zien, dus...zal junk zijn. Beetje domme conclusie van die security gasten. En dat noemen ze nog correct handelen, pffff |
Spijtig voorval, maar ik kan het misverstand wel begrijpen (logisch dat die beveiligers de link met een drugs legden).
|
Citaat:
De drugspuiters en suikerzieken die ik gekend heb gebruikten meestal dezelfde soort spuiten. Het enige verschil was meestal dat de suikerzieke zijn spuiten moest betalen daar waar de verslaafden ze meestal gratis kregen. |
Citaat:
Maja voor we off topic gaan : mijn punt is de, naar mijn mening, niet juiste houding HEMA. Zouden eerder toch moeten vergissing toegeven en "sorry" zeggen. Misschien wel privé gedaan maar openbaar geven ze vergissing niet toe, jammer ! |
Citaat:
|
Of de spuiten dezelfde zijn, of op mekaar trekken, dat weet ik niet.
Maar ik weet wel dat ge u lelijk kunt mispakken en op het hoofd van je moeder zou zweren dat je iemand ziet die manifest dronken is, maar wel degelijk een suikerpatiënt is die in hypo gaat. Ik kan me inbeelden dat winkelpersoneel iemand ziet 'zwalpen' naar de kleedhokjes, een verkeerde conclusie trekt. Wat mij betreft: een spijtige vergissing van die mensen, maar vergissen is menselijk. Ik voorspel dat het nog gaat gebeuren; het gebeurt eigenlijk "dagelijks" (of wekelijks ... bla bla ..) Eigenlijk feitelijk .... zou de suikerzieke zelf, en zijn/haar familie, dit moeten begrijpen. Enne, waarom geeft de medische wereld die diabetici geen kaartje mee met een logo en wat goede raad? . |
Eindelijk excuus
Citaat:
Citaat:
Een sterkte aan Yosra gewenst want het is heftig al zo jong moeten spuiten. |
Citaat:
De spuiten én de insuline én de pilletjes voor degenen die diabetes type2 hebben zijn gratis. |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is toch een vrij belangrijk iets, op zo'n moment verkeerd reageren kan slecht aflopen. |
Citaat:
Maar wees anderzijds gerust: de Schoof staat - al lang - met zijn twee benen volop in deze wereld. En humor helpt hem - en vele anderen - daar bij. . |
Citaat:
In dan zit ik die nog te verdedigen, oké dat ze diabeet is kan ze niks aandoen, maar ze moet er geen misbruik van maken. Of moet nu eerst onzerzocht worden of ze echt diabeet is...hopelijk niet. Dan vinden ze het gek dat we moslims niet vertrouwen en met een scheef oog bezien. Ech néét te filme zóówat. |
Voor straf moet ze nu drie maanden gratis stage lopen op de afdeling herenbadmode.
|
safetyfirst. Die mannen met hun V -teken op hun tetten. Is ergens ook wel te begrijpen. Vindt je nergens nog werk wordt dan bewakingsagent. Hoe meer crapuul hoe beter. Er waren wel grenzen want ik kwam niet door de testen. Te weinig of beter geen empathie met mensen. En dat islamitische politieke partijen weer op de kar springen is normaal. Zo kennen we die soort ook al wel langer.
|
Diabetespas vergeten ?
|
Citaat:
http://www.omroepwest.nl/nieuws/12-0...plassende-junk Moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer weet nu ik haar zag. Lijkt me vreemd dat het een type is dat gaat jatten...? Of is er iets anders aan de hand geweest bij die winkeldiefstal? Heb wel eens gehoord dat bij ontregelde suiker men verward kan raken, de kluts kwijt is en ooit het verhaal gehoord dat iemand in die ontregelde toestand zelfmoord probeerde. Wat is nu waar gebeurd bij haar ??? |
Citaat:
Als je in een hypo geraakt moet je trouwens niet spuiten maar glucose slikken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be