![]() |
Weer Oscar-Nominatie voor Belgische film.
"The Broken Circle Breakdown" krijgt Oscar-Nominatie. Het is ondertussen al de zevende nominatie. De laatste waren "Rundskop" en "Daens".
http://www.demorgen.be/dm/nl/16040/O...e-Oscars.dhtml |
Citaat:
|
"The broken enz...." is eigenlijk een soort hybriede ding. Een zogezegde "Belgische" film die met "western country songs" veramerikaniseerd werd in de hoop dat ze over de Grote Plas er wat belangstelling zouden voor krijgen. Weinig origineel als je 't mij vraagt.:roll:
|
Belgische rommel.
|
Is dat de moeite om te bekijken, die Broken Circle Breakdown?
|
Citaat:
Wat doe je dan overigens met de 48 (!!!) andere prijzen die de film ondertussen al wereldwijd heeft binnengehaald ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af hoeveel Franstalige Belgen geïnteresseerd zijn in deze Belgische film.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu stel ik eens een serieuze vraag. |
Als ze een Oskarretje zouden krijgen dan hoop ik twee dingen: 1) dat Baeten haar ijzerwerk in haar mond zal gehouden hebben; 2) dat ze ook in L.A haar debiel pleidooi voor la Belgique zal herhalen.
:cheer::cheer::cheer: De afgang zou compleet zijn. :clapping::clapping::clapping: |
De helaasheid der dingen all over again.....marginale Vlaamse filmkes.... :roll:
|
Citaat:
Ze verschieten daar dat er films gemaakt worden in Vlaanderen. |
Wat zijn we weer trots op het eigen kunnen...
Wat hebben we het weer moeilijk met een actrice die een andere mening heeft... |
Citaat:
|
Grappig te horen hoe ze zich gisteren in "Het Nieuws" versprak: "Een Vlaamse film... alé Belgische film".
|
Citaat:
Je moet wat doen om het gepeupel naar de zalen te krijgen hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be