![]() |
Boeddha beeldjes louter ter versiering zetten in interieur...
.. Vind ik eigenlijk niet kunnen als men geen boeddhist is. Hoeveel keer dat ik ze niet in de Blokker, de Casa etc. zie waar ze te koop worden aangeboden als (hip) interieur accessoire... En ik moet zeggen dat ik ze vaak in de huiskamer bij mensen zie staan in YT filmpjes etc... Wedden dat de meeste van hen niet eens boeddhistisch zijn... Ik vind het ronduit belachelijk...
Wat vinden jullie ervan? (mss. dat sommigen onder jullie er zelf thuis eentje hebben staan..? lol) |
Vele plaatsen het gewoon als interieurstuk , no more , no less !!
Ik vind ze niet mooi & ben niet geïnteresseerd !! |
Citaat:
Naar het schijnt ligt de boeddha zélf daar toch niet wakker van. |
Citaat:
Ikzelf plaats er ook geen, omdat ik ze lelijk vind. Maar ik voel niet de drang om het aan anderen te verbieden. Waarom jij wel? Mocht je de mogelijkheid hebben, zou jij het verbieden? |
Citaat:
Ik ben geen boedhist, hindoeïst of herder. Een kruis hangt er wel niet, dit vind ik niet mooi. |
Citaat:
|
Boeddha heeft een betere P.R.-dienst.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En de microwezentjes zijn ook bekend als kleine Boeddhaatjes......:-):-):-) ![]() Ha, ha, .....heb ik het niet gezegd: atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente micro-Boeddhaatjes wonen.....:-):-):-) |
Bof, ook al ben ik er tegen, toch zou ik het niet verbieden als ik de mogelijkheid zou hebben... Eigenlijk vind ik het kitsch...
|
Die Harrie toch :lol:
|
Citaat:
![]() Ooooooooooooommmmmmm..........:-):-):-) |
Harrie , gij zijt er me ene :D
|
Citaat:
Die van Jezus die wist ik al, maar die van Boeddha heb ik pas ontdekt. Ik heb namelijk een dikke buik net als hij.....:-):-):-) |
LOL :lol:
De 3-vuldigheid ;) |
Citaat:
Straks sta je zelf nog in een rariteitenkabinet. En Boeddha is zeker niet alleen maar Zen, maar ook al het goede en plezierige wat Hij voor de mensen is. De wedergeboren Boeddha dus. |
Citaat:
Wel zo handig, want verlies je er één, dan heb je er nog twee over......:lol: |
euh .... :)
|
Citaat:
:rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be