Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Ik heb het schijt aan Danielle Godderis-T'Jonck (https://forum.politics.be/showthread.php?t=197098)

4x10E6 17 januari 2014 21:04

Ik heb het schijt aan Danielle Godderis-T'Jonck

Zoals daarstraks al aangekondigd in de superbe thread "ik heb het schijt aan Theo Francken" blijk ik nu ook het schijt aan mevrouw Godderis-T'Jonck te hebben. Kan moeilijk anders, met zo'n naam, zou ik denken.
Wat zijn de andere redenen waarom een zinnig mens zoals ondergetekende het schijt zouden kunnen hebben aan ons aller Danielle ?

Binnenkort : ik heb het schijt aan Willy - den wiellie - Segers.

peter1962 17 januari 2014 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6977768)
Zoals daarstraks al aangekondigd in de superbe thread "ik heb het schijt aan Theo Francken" blijk ik nu ook het schijt aan mevrouw Godderis-T'Jonck te hebben. Kan moeilijk anders, met zo'n naam, zou ik denken.
Wat zijn de andere redenen waarom een zinnig mens zoals ondergetekende het schijt zouden kunnen hebben aan ons aller Danielle ?

Binnenkort : ik heb het schijt aan Willy - den wiellie - Segers.

Als ik zo vrij mag zijn : zou je als chroniqueur van het post-flamingantisme ook een niet je licht laten schijnen over de toekomstige rijzende ster van Bruhhe : Ann Minne-Soete ? Tenslotte heeft zij het gat mogen opvullen dat daar ontstaan was na de scabreuze onthullingen over Polleke zijn losse handjes. Dat vraagt toch wel wat aandacht & erkenning.

Xenophon 18 januari 2014 01:11

K&k.

HRobin 18 januari 2014 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6978080)
K&k.

De draadtitel indachtig eerder P&K ;-)

4x10E6 18 januari 2014 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6977840)
Als ik zo vrij mag zijn : zou je als chroniqueur van het post-flamingantisme ook een niet je licht laten schijnen over de toekomstige rijzende ster van Bruhhe : Ann Minne-Soete ? Tenslotte heeft zij het gat mogen opvullen dat daar ontstaan was na de scabreuze onthullingen over Polleke zijn losse handjes. Dat vraagt toch wel wat aandacht & erkenning.

.. wat verlang ik terug naar de tijd dat ik van het bestaan van mevrouw Minne-Soete nog niet op de hoogte was .. het opstarten van een thread exclusief gewijd aan deze dame is wel het minste wat ik kon doen .. wat heb ik voortaan het schijt aan Ann ..

fonne 18 januari 2014 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6979246)
.. wat verlang ik terug naar de tijd dat ik van het bestaan van mevrouw Minne-Soete nog niet op de hoogte was .. het opstarten van een thread exclusief gewijd aan deze dame is wel het minste wat ik kon doen .. wat heb ik voortaan het schijt aan Ann ..

Ik kan U een langdurig verblijf op Kerguelen aanraden om elke vorm van contaminatie door de agentia die uw jammerlijke darmallergie uitlokken te vermijden.

Doei:-)

De schoofzak 18 januari 2014 23:05

Ik vind draden als deze maar forumbevuiling.

Respect voor de tegenstander die ons aanpakt met argumenten, en/of op basis van zijn overtuiging.
Walging voor ordinair gescheld.

.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be