![]() |
O.K. Haribo dropjes zijn racistisch, maar kan dit wel ?
![]() |
Helemaal racistisch! je mag er niet meer op zuigen, je moet die helemaal ineens binnenslikken zonder bijten! anders moet je voor het CGKR vierschaar verschijnen en dan zal je wel leren welke lullen je mag zuigen en welke niet.
|
Citaat:
|
:cheer: Negerinnentetten :cheer:
|
Wat is daar racistisch aan? Wie dat wil verbieden zit op een verkeerd spoor als racismebestrijder m.i. Idem met sinterklaas.
|
Citaat:
|
Ik onthoud vooral dat ik geen haribo-drop meer eet.
Bedrijven die zich als dhimmie gedragen moeten dan ook maar een dhimmie behandeling krijgen. Dat hun niet-blanke klanten dan hun drop kopen. |
Stel u voor dat uw behanger Lul heet....
|
Dat is iets voor circe.
|
![]() |
Citaat:
|
Hoe zit dat met spekken? Er zijn erbij die roze en wit zijn, alstublieft! Een aanfluiting van het blanke ras! Pure vernedering! En dan het woord "spekken" op de koop toe ==> varkens? Racistisch tot in de hoogste graad!
Ik hoop maar dat Haribo geen spekken verkoopt! :twisted: https://www.google.be/search?q=spekk...w=1170&bih=494 |
Ik krijg wel honger van die foto's van die spekken!
|
1 Bijlage(n)
Tjongejonge , de verzuring alom !! :lol:
|
Citaat:
Lul de Zeiker Lul de Kakker Lul de Naaier Lul de Neuker Lul de Likker Lul van der Kloten Piet de Zeiker Piet de kakker Piet de Naaier Piet de Neuker Piet de Likker Piet van der Kloten Piet Lul Piet Zeikman Piet van Lul Piet Ballen Piet Pruim Piet Mosselman Piet Poes Piet van de(r) Borsten |
Citaat:
lol@die lullen, maar wie koopt er nu 1kg drop? :lol: |
Citaat:
Ja en negerzoenen hihihi |
Die melocakes lus ik werkelijk niet :oops:
Dus ik zit daar al snor voor sommige organistaties :thumbsup: |
wat cookie? jij lust geen melocakes?? lol, ik heb die graag, en ik krijg nu zin in zo'n dropveter.. :lol:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be