![]() |
De Vetzakken Ceo's 30% loonsopslag bij verlieslatende en hulpbehoevende Dexia...
http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-nb
dat zijn dan die "zogezegd" universitair geschoolde Ceo's waar "WIJ" respekt voor moeten hebben.....Ja, tot aan mijn botten in de modder.Die bank is door ons gesteund (belastingsgeld) die plekpotten zijn het niet waard om zelfs in hun smoel te spuwen !! |
Pega jongen, ik deel uw mening, je hebt overschot van gelijk, maar het is niet goed voor uw tikker als je je zo blijft opwinden. :hug:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zijn inderdaad de vertegenwoordigers van 'La Belgique de papa', voor wiens dictatuur door corruptie de Vlaamse imposteurs (ik wil ze zelfs geen vertegenwoordigers meer noemen van het Vlaamse volk want dat woord zou een grote leugen zijn) steeds weer het hoofd buigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik iets had om de #1 machtspartij van Vlaanderen te chanteren voor miljarden, dan zou ik dat ook doen. Daar hoeft ge geen CEO voor te zijn. |
Dit is gewoon een schande. Te walgelijk voor woorden.
|
PVDA to the rescue!
|
3 managers 30% loonsopslag bij verlieslatende en hulpbehoevende Dexia...
Op kosten van de burger.
Santé mien ratje! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier zijn geen woorden voor maar een ding weet ik wel zeker en dat is dat ik zeker niet voor het partijtje zakkenvullers genaamd CD&V ga stemmen en ik denk dat dit hun nog wel meer stemmen gaat kosten zelfs hun eigen vakbond is er tegen
|
Zoals veel van die zaken in België vandaag "hot news" zijn en morgen al vergeten.
|
Zover ik weet mogen de lonen niet stijgen dankzij Di Rupo. Een federale minister verdedigt deze opslag. Veel gekker moet het niet worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be