![]() |
Briefschrijver Dutroux ...
Onbegrijpelijk ... :roll:
Bron Detail: Citaat:
Die vent heeft niets te willen, niets te schrijven buiten naar 4 muren (zijn cel is naar het schijnt veel leuker) te staren tot hij erbij neerstuikt.(foto uit de film Papillon) ![]() Dutroux is een psychopaat van de ergste soort. Psychopaten zien nooit hun eigen fouten, het zijn altijd de anderen die het gedaan hebben ... |
Ja, brieven schrijven verbieden, goed idee.
|
Lejeune kan die brief ongeopend te koop stellen...
Dat zou best nog eens verrassende effecten kunnen opleveren. |
Citaat:
Zou je geen zaken gaan doen met Dutroux? |
Eens psychopaat, altijd psychopaat.
De typische kenmerken zijn nadrukkelijk aanwezig; met als voornaamste het beperken van eigen verantwoordelijkheden en zelfverheerlijking. Hij zal nooit veranderen. De doodstraf, hadden ze nooit mogen afschaffen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar ik denk dat je niet ziet waar ik heenwil, en je laat afleiden door het 'te koop stellen' Ik refereer niet direct naar een eventuele som geld die het zou opbrengen, maar wel naar wie er zou op afkomen, en waarom... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je verwacht als vader van het slactoffer dat hij zich schriftelijk zal verontschuldigen. De gevangenisdirectie zou de brieven beter eerst laten nalezen door ee advocaat van MD. |
Citaat:
Dutroux is verantwoordelijk, maar wie zo'n mensen terug de maatschappij in stuurt is even verantwoordelijk. Zullen we de namen Dutroux, Van Temsche, De Gelder nog horen bij komende dramagevallen in dit land? Misschien is de doodstraf in bepaalde gevallen geen slecht idee. Dutroux heeft zijn straf bijna uitgezeten, spuit hem maar plat nu. |
Citaat:
Uiteindelijk zou het de 'brave' belastingbetaler ten goede komen daar men geen extra gevangenissen en andere (lees) 'luxe oorden' moet bijbouwen. Daar alleen al kan je uit afleiden dat er veel hooggeplaatste figuren tussen zitten of niet? polycriminele bendes, drugs, autohandel, mensenhandel, prostitutie ... Was er eens geen aannemer die zijn kinderen en zijn vrouw ter beschikking stelde ... nooit of te nimmer hoorde je daar nog wat van. (doofpot, klantenbestand zal zwaar geweest zijn) En er zullen nog wel wat van die duistere doofpot zaakjes zijn dacht ik :oops: Link |
Citaat:
|
Citaat:
We zijn het dus eens, de oorlog is begonnen door Engeland en Frankrijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be