Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Opnieuw In Gent (https://forum.politics.be/showthread.php?t=197228)

pegasus6869 21 januari 2014 09:25

Opnieuw In Gent

http://www.nieuwsblad.be/article/det...40120_00938597

Opnieuw allochtone "varkens"' (of liever bruine apen)in actie in Gent !!

BonBon 21 januari 2014 09:29

Weeral voor- en achternaam van het slachtoffer in het artikel maar ze vermelden ten minste toch dat het allochtonen waren, Het Nieuwsblad begint dat wel meer te doen. Minder leugens is toch een goeie evolutie. :-)

Vette Pois(s)on 21 januari 2014 10:10

Termont zijn kiesvee belt precies veel op de kosten van een ander.

Dutch_Strawberry 21 januari 2014 11:32

Walgelijk. En die jongen liet zich nog doen gelijk een mak schaap ook. De Vlaming past zich precies maar al te graag aan aan al het tomeloze geweld. Inclusief de politie die voorrang geeft aan het warm houden van hun stoeltjes.

BonBon 21 januari 2014 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 6982546)
Walgelijk. En die jongen liet zich nog doen gelijk een mak schaap ook. De Vlaming past zich precies maar al te graag aan aan al het tomeloze geweld. Inclusief de politie die voorrang geeft aan het warm houden van hun stoeltjes.

Ach, 1 tand uitslaan ging hem meer kosten dan die iPhone en portefeuille, een Vlaming kan nog rekenen.

Nu dat er Vlaming-vrije straten zijn hebben wij ook recht op moslim-vrije straten, gelijkheid voor de burgers.

Universalia 21 januari 2014 12:30

Citaat:

Nu dat er Vlaming-vrije straten zijn hebben wij ook recht op moslim-vrije straten, gelijkheid voor de burgers.
Moslim straten hadden er nooit of te nimmer mogen geweest zijn.

Die horen hier gewoon niet. Weg ermee!

Savatage 21 januari 2014 12:52

Citaat:

Wat moest die 21-jarige dan precies doen onder bedreiging van een boksbeugel en een mes door 2 man? Vanachter je pc is het gemakkelijk te claimen hoe je ze in elkaar had geslagen met 1 hand, maar in praktijk gaat het er anders aan toe.

Demper 21 januari 2014 15:43

De vreemdelingen zijn hier om voor onze pensioentjes te zorgen.

Kijk maar eens naar mijn schermafbeelding.

BonBon 21 januari 2014 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6982814)
De vreemdelingen zijn hier om voor onze pensioentjes te zorgen.

Kijk maar eens naar mijn schermafbeelding.

Van waar komt die foto eigenlijk?

Demper 21 januari 2014 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 6982820)
Van waar komt die foto eigenlijk?

Ik weet het niet.

cookie monster 21 januari 2014 21:50

[SARCASM]
Dat slachtoffer moet z'n excuses aanbieden aan die 2 allochtonen ,
beseft die wel in welke moeilijke positie die 2 nu komen te zitten !!
Hij had zich niet in die straat moeten begeven , want ....
da's uitlokking zoeken , hoe durft die !!!!
[/SARCASM]

daiwa 22 januari 2014 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 (Bericht 6982385)
http://www.nieuwsblad.be/article/det...40120_00938597

Opnieuw allochtone "varkens"' (of liever bruine apen)in actie in Gent !!

Die vrijwel dagdagelijkse ellende met dat krapuul is niet meer te stoppen !

Thuleander 22 januari 2014 00:52

Tja, wat dacht die moderne Europeaan dan.
Dat de natuur medelijden ging hebben met zijn zwakheid?

Thuleander 22 januari 2014 01:09

Citaat:

Walgelijk. En die jongen liet zich nog doen gelijk een mak schaap ook.

Zou zoiets dikwijls gebeurd zijn in het prémoderne Europa?
Ach ja, maar dat waren 'barbaren' zeker.

knip 22 januari 2014 08:58

Zijn eigen dikke schuld... Wie loopt er nu in Gent rond met 250 euro en een Iphone.
Deze belijders van het kapitalisme kunnen niet hard genoeg gestraft worden.

Dutch_Strawberry 22 januari 2014 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 6982639)
Wat moest die 21-jarige dan precies doen onder bedreiging van een boksbeugel en een mes door 2 man? Vanachter je pc is het gemakkelijk te claimen hoe je ze in elkaar had geslagen met 1 hand, maar in praktijk gaat het er anders aan toe.

Dat weet ik ook wel. Maar die jongen staat daar zelfs nog glimlachend op de foto, alsof het hem niets kan schelen. En ik heb nergens geclaimd dat ik zulke kerels aan zou kunnen met één hand. Mij zouden ze waarschijnlijk gemolesteerd hebben, ben namelijk een jonge vrouw van 23. En tamelijk klein ook, dus ik zou zulke buurten vermijden als de pest, zeker op m'n ééntje. Ook al is mijn vriend 1 m 94 en dubbel zo zwaar als ik, en ik weet dat hij zulk crapuul wél met één hand aan zou kunnen... Zulke toestanden zijn gewoon verschrikkelijk. En het meeste walg ik van de politie die tegenwoordig zelfs geen moeite meer doet.... Ja, zeggen dat het uw eigen schuld is, dat kunnen ze wel... (zie die ene draad over die vrouw die beschuldigd werd met een mooie Mercedes rond te rijden in een krapuulbuurt).

stropke 23 januari 2014 14:28

Citaat:

Pasmans, Britt, Selatin e.a uit de serie "Flikken" deden het beter dan de echte. Zeker weten als dit een senario was geweest de daders binnen het uur gepakt waren.
Misschien moet Steven Desmet eens de serie weer tonen aan zijn personeel om te demonsteren hoe het wel moet.

andev 23 januari 2014 16:56

Niet in Gent maar nu in Leuven... We kunnen toch voor elke stad of dorp in ons land geen aparte vermelding maken om dat smerig ingevoerd krapuul in te plaatsen!
Het woordje "allochtoon" staat er niet bij, maar vier stuks die samenwerken als geboefte...laat maar weten als we ons vergist hebben!
Citaat:

De Leuvense politie kon woensdag vier brutale straatrovers oppakken, nadat ze verschillende meldingen kregen van mensen die bedreigd en afgeperst werden. Het viertal wordt voor de onderzoeksrechter geleid.

Om 7.30u sprak één van de jongemannen een jongen aan in de omgeving van de bankkantoren op het Martelarenplein in Leuven, meldt de lokale politie. De jongen werd gedwongen om geld af te halen aan de automaten. Wanneer hij toonde dat er geen geld op zijn bankrekening stond, kreeg hij een vuistslag in het gezicht en werd hij gedwongen om zijn hoofdtelefoon af te geven.
Rond 19.30u bedreigden eveneens vier mannen een persoon die net geld had afgehaald aan de bankautomaat in de Vital Decosterstraat. De overvallers intimideerden de man en gingen in een dreigende houding rond hem staan. Eén van de mannen dreigde ermee om een wapen boven te halen. Het slachtoffer werd uiteindelijk 20 euro lichter gemaakt.

Tenslotte, omstreeks 20.15 uur viel een groepje van vier jongemannen een student lastig die wandelde in de Dagobertstraat. Eén van de jongemannen vroeg aan het slachtoffer hoe laat het was. Toen de student zijn gsm bovenhaalde, werd hij gedwongen om deze af te geven. Toen het slachtoffer dit weigerde te doen, kreeg hij vuistslagen in het gezicht en in de ribben te verwerken. Ook hier werd er gedreigd dat men een wapen ging bovenhalen. Het viertal kon geen buit maken

enz
uit DS online vandaag

Dutch_Strawberry 23 januari 2014 16:59

Het zullen wel weer jonge krapuulmarrokaantjes geweest zijn....

andev 23 januari 2014 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knip (Bericht 6983536)
Zijn eigen dikke schuld... Wie loopt er nu in Gent rond met 250 euro en een Iphone.
Deze belijders van het kapitalisme kunnen niet hard genoeg gestraft worden.

Ze gaan dringend zelf het nodige moeten bij zich hebben om sommige verrijkers te behandelen zoals op hun eigen "offerfeest"! Dan pas krijgen we wat respect van de rest van dat soort. De multiculmaffia en Rood en Groen!zullen dan schijnheilig moord en brand schreeuwen maar je kunt nooit voor iedereen goed doen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be