![]() |
Dat weten we dan ook weer!
1 Bijlage(n)
Verder geen commentaar.
|
Met alle beste wil van de wereld , maar ik kan de bijdrage letterlijk niet lezen ,
wegens TE smalle & TE kleine letters :oops: |
Citaat:
Normaal zou die dan met factor 2 vergroten. |
Dan is dit lettertype voor mij nog te klein & onduidelijk :oops:
|
ctrl toets indrukken en de scroll-button van de muis gebruiken.
Of, in de menu van uw browser de zoom functie opsporen. |
Ik zou de tekst in kladblok moeten kunnen kopiƫeren ,
dan gaat het wel :) |
Er staat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nexer , dank u voor de hulp :thumbsup: |
De bewuste bijlage klikken en dan Ctrl en de + toets terug kleiner Ctrl en de - toets
IExplorer bvb. in de taakbalk bovenin bij Beeld In -en Uitzoomen Nog wel enkele manieren ... :cheer: |
1 Bijlage(n)
Enkel kladblok doet het voor mij goed :)
En nu ik de tekst gelezen heb via nexer , was de bron heel gemakkelijk te vinden :) |
Citaat:
Alles waar iemand dwangmatig en geobsedeerd mee bezig is. Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten. Het gedrag van de persoon is voornamelijk gericht op het verkrijgen en innemen van het middel, of het handelen naar de gewoonte, ten koste van de meeste andere activiteiten. Als het lichaam deze stof of gewoonte dan moet loslaten kunnen er ernstige ontwenningsverschijnselen optreden bij deze persoon. |
Citaat:
Is dit een groot probleem? Ik denk het niet mits het gekanaliseerd wordt. Het is trouwens niet altijd zo, sommigen gebruiken de middelen die ze hebben voor filantropische doeleinden. Kijk bvb naar Gates. |
Wie is Jeffrey Pfeffer?
|
Typisch Belgisch. "Eigenlijk willen of durven we er niks aan doen, dus zullen we het maar zwaar belasten."
|
Michelle Pfeiffer ken ik, maar wie is die Pfeffer eigenlijk?
|
Een nobody dus. Maar wel een apart onderwerp waard.
Dat weten we dan ook al weer. |
Citaat:
Je weet wel, naam invullen en drukken op 'zoeken' http://en.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Pfeffer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be