![]() |
Dewinter & Wilders gaan moskeewandelen...
Dewinter overloopt het programma op 23 maart: “We gaan ‘s ochtends een moskeewandeling maken in Antwerpen-Noord en Borgerhout''.
Dat wordt nog gezellig http://www.vandaag.be/binnenland/144...g-steunen.html |
Straffe heren. Amai amai.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wilders is deels Indo, en dus heeft hij het gevoel niet helemaal erbij te horen (zoals 1/4 Jood zijnde Reinhard Heydrich, de grootste nazi van alle nazi's, dit ook had) en doet hij nog meer zijn best om aan te tonen, vanuit zijn inferioriteitscomplex, dat hij wel een van de blanken is. |
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel dat ie zelf import is maar doet alsof ie Nederland ownt.. |
Citaat:
[Di Rupo is 100 % Italiaans..] |
zoals six zegt, het is een gefrustreerde 3/4 Hollander die per sé 100% NL wilt zijn..
|
Citaat:
Ga es rondlopen in NL zou ik zeggen.... |
Citaat:
Hum dat wist ik niet eens.. [Di Rupo is een verstandig iemand, en verloochent z'n land van herkomst niet, dat is het verschil.. trouwens de ex koningin is ook Italiaans, ik ga me niet uitspreken over percenten, lol] |
Citaat:
100% NL in Friesland/Groningen mss.. (lol) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Leeuwarden, Cambuur, 2013 |
Citaat:
|
Citaat:
jaja en Wilders is een 1/4 Papoea zeker, lolz, maar serieus, je beseft toch ook wel dat mijn punt is dat ie alleszins niet puur NL is maar desondanks op de kap zit van de niet NL'ers, ik noem dat misplaatst superioriteitscomplex. |
Citaat:
Over ''ras'' hoor je hem gewoon nooit. Behalve dat hij ook een fan van Israel is, alleen het joodse deel dan. |
Citaat:
Je bedoelt extreem anti-maghrebijns, Indonesië is hoofdzakelijk een islamitisch land hé. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou zijn indonesische grootmoeder moslim moeten geweest zijn? Dan had ze niet mogen huwen met zijn grootvader. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be