Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Dewinter & Wilders gaan moskeewandelen... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=197334)

Eberhard Leclerc 23 januari 2014 01:56

Dewinter & Wilders gaan moskeewandelen...

Dewinter overloopt het programma op 23 maart: “We gaan ‘s ochtends een moskeewandeling maken in Antwerpen-Noord en Borgerhout''.

Dat wordt nog gezellig

http://www.vandaag.be/binnenland/144...g-steunen.html

six 23 januari 2014 01:58

Straffe heren. Amai amai.

bembem 23 januari 2014 02:04

Citaat:

Wilders verzet zich tegen immigratie, de islam en te veel macht voor Europa.
Wilders is 1/4 Indonesisch en Indonesië is het grootste moslimland ter wereld. Ironic much? :roll:

six 23 januari 2014 02:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6984799)
Wilders is 1/4 Indonesisch en Indonesië is het grootste moslimland ter wereld. Ironic much? :roll:

Een goede vriend van mij, die tevens hier op het forum post, had eens een theorie:

Wilders is deels Indo, en dus heeft hij het gevoel niet helemaal erbij te horen (zoals 1/4 Jood zijnde Reinhard Heydrich, de grootste nazi van alle nazi's, dit ook had) en doet hij nog meer zijn best om aan te tonen, vanuit zijn inferioriteitscomplex, dat hij wel een van de blanken is.

daiwa 23 januari 2014 02:09

Citaat:

Belgie is nog altijd overwegend een katholiek land en toch zijn niet alle inwoners katholiek.

bembem 23 januari 2014 02:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6984803)
Belgie is nog altijd overwegend een katholiek land en toch zijn niet alle inwoners katholiek.

ik bedoel dat ie zelf import is maar doet alsof ie Nederland ownt..

Eberhard Leclerc 23 januari 2014 02:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6984804)

Mark Rutte is 1 achtste indonesisch. Zo wat?

[Di Rupo is 100 % Italiaans..]

bembem 23 januari 2014 02:13

zoals six zegt, het is een gefrustreerde 3/4 Hollander die per sé 100% NL wilt zijn..

Eberhard Leclerc 23 januari 2014 02:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6984806)
...100% NL wilt zijn..

100 % NL bestond héél misschien voor de WOII nog.

Ga es rondlopen in NL zou ik zeggen....

bembem 23 januari 2014 02:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 6984805)
Mark Rutte is 1 achtste indonesisch. Zo wat?

[Di Rupo is 100 % Italiaans..]

Hum dat wist ik niet eens..

[Di Rupo is een verstandig iemand, en verloochent z'n land van herkomst niet, dat is het verschil.. trouwens de ex koningin is ook Italiaans, ik ga me niet uitspreken over percenten, lol]

bembem 23 januari 2014 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 6984807)
100 % NL bestond héél misschien voor de WOII nog.

Ga es rondlopen in NL zou ik zeggen....

100% NL in Friesland/Groningen mss.. (lol)

daiwa 23 januari 2014 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6984804)

Ik kan mis zijn maar ik dacht dat Wilders wel degelijk in Nederland woont en niet in Indonesië.

fcal 23 januari 2014 02:18

Citaat:

1/4 van Indonesië is niet moslim. Animistische Papoea's worden zo bijvoorbeeld in de statistieken als onwetende geboren moslims meegeteld. Ze zijn moslim maar weten het niet. Idem dito in Afrika.

Eberhard Leclerc 23 januari 2014 02:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6984810)

Leeuwarden, Cambuur, 2013

bembem 23 januari 2014 02:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6984810)

Ik vermeld er even bij dat het niet eens om die % gaat, maar dat Wilders zich gewoon belachelijk maakt met z'n extreme anti-immigratie standpunten terwijl ie zelf het resultaat ervan is. Echt niet normaal. En dan dat geblondeerde haar, om er Hollandser uit te zien? lol

bembem 23 januari 2014 02:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 6984812)
1/4 van Indonesië is niet moslim. Animistische Papoea's worden zo bijvoorbeeld in de statistieken als onwetende geboren moslims meegeteld. Ze zijn moslim maar weten het niet. Idem dito in Afrika.

jaja en Wilders is een 1/4 Papoea zeker, lolz, maar serieus, je beseft toch ook wel dat mijn punt is dat ie alleszins niet puur NL is maar desondanks op de kap zit van de niet NL'ers, ik noem dat misplaatst superioriteitscomplex.

Eberhard Leclerc 23 januari 2014 02:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6984818)
...niet puur NL is maar desondanks op de kap zit van de niet NL'ers, ik noem dat misplaatst superioriteitscomplex.

Wilders is vooral extreem anti islamitisch. Met paspoort of kleur heeft dat niet veel te maken.

Over ''ras'' hoor je hem gewoon nooit. Behalve dat hij ook een fan van Israel is, alleen het joodse deel dan.

bembem 23 januari 2014 02:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 6984821)
Wilders is vooral extreem anti islamitisch. Met paspoort of kleur heeft dat niet veel te maken.

Over ''ras'' hoor je hem gewoon nooit. Behalve dat hij ook een fan van Israel is, alleen het joodse deel dan.

Je bedoelt extreem anti-maghrebijns, Indonesië is hoofdzakelijk een islamitisch land hé.

ouwe knar 23 januari 2014 07:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6984816)
Ik vermeld er even bij dat het niet eens om die % gaat, maar dat Wilders zich gewoon belachelijk maakt met z'n extreme anti-immigratie standpunten terwijl ie zelf het resultaat ervan is. Echt niet normaal. En dan dat geblondeerde haar, om er Hollandser uit te zien? lol

di rupo zijn geverfd zwart haar en botox face is dan weer volledig ok he bamboem

circe 23 januari 2014 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6984829)
Je bedoelt extreem anti-maghrebijns, Indonesië is hoofdzakelijk een islamitisch land hé.

nee, hij is anti islamitisch.
Waarom zou zijn indonesische grootmoeder moslim moeten geweest zijn? Dan had ze niet mogen huwen met zijn grootvader.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be