![]() |
Brit ter dood veroordeeld wegens godslastering
Brit ter dood veroordeeld wegens godslastering
http://www.nieuwsblad.be/article/det...40124_00945205 En wat lees ik als laatste zin in het artikel: Citaat:
Kan mij iemand dit eens haarfijn uitleggen , aub ?? |
Citaat:
Voor moslims is Mohammed de zegel der profeten, de laatste boodschapper. Beweren dat je een profeet bent volstaat dus om doodstraf te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad !!
|
Citaat:
19.56 And mention in the Book, Idrees. Indeed, he was a man of truth and a prophet. 21.85 En gedenk Ismaël en Edris en Dhu'lkefl. Zij waren allen geduldige menschen. 86 Daarom leidden wij hen in onze genade; want zij waren rechtvaardigen. |
M'n mag echt met niets meer lachen...
|
Jawel , maar enkel met niet-gelovige , atheïsten , anti-theïsten , enz .... !!!!
!!!!!!!! onbegrijpelijk !!!!!!!! |
Citaat:
|
Als beschaafde mens vermijd je beter de per definitie barbaarse, achterlijke islam-streken.
Als je er toch perse heen wil, pas je dan aan, en gehoorzaam hun debiele wetten net zoals wij het vragen aan de achterlijken die hier geraken. Of draag de gevolgen van je twee foute handelingen. |
Citaat:
En jij bent slim. |
Citaat:
|
Citaat:
In zijn zelfbedachte fantasie misschien dat doordrenkt is met onwerkelijkheden en hierbij gebasseerd is op een valse aanname. In mijn egoisme verwerp ik deze motie, want ik geloof enkel in mezelf en misschien nog wat anderen. Constatering is dat alle gelovigen geen rekening houden met de natuur door achterlijk te zijn. Betreffende persoon is zelf achterlijk door zo een stelling. |
Citaat:
'Gelovigen, zijn achterlijk'. |
Hier gaan we weer :roll:
|
Citaat:
Kijk jij maar lijdzaam toe ... |
Citaat:
Ik heb geen behoefte om in te gaan op het onderwerp intenties en diens veranwoordelijkheden, probeer maar eerst te integreren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be