![]() |
DempersCloudService [DCS]
Dit is de cloud. Demper zijn cloud.
Hier kan u gratis en voor niets al uw wachtwoorden bewaren. Ik ga ze beveiligen en alles in het oog houden. Gratis en voor niets. |
Ik geef alvast het goede voorbeeld.
Gegevens van: Demper. Wachtwoord om in te loggen op politics.be: azertyuiop Pin van bankkaart KBC: 7735 |
![]() |
:sleeping: :sleeping:
|
Citaat:
|
Citaat:
lol, ik zal een toegeving doen.. Mijn wachtwoord: Dempergaaubuwklerenwassenhetstinkthier :-P |
Citaat:
Login voor 't forum: Login voor mijn favoriete natuurfilmsite: PINS: Bancontact Belfius: VISA Belfius: Bancontact Kredietbank: VISA Kredietbank: Bancontact Fortis: VISA Fortis: Bancontact Argenta: MASTERCARD Argenta: Bancontact ING: VISA ING: Bancontact Deutsche Bank: VISA Deutsche Bank: Bancontact Keytrade Bank: VISA:Keytrade Bank: Bancontact AXA: VISA AXA: Bancontact Crédit Suisse: VISA Crédit Suisse: Bancontact UBS: VISA UBS: Bancontact Julius Bär: VISA Julius Bär: Bancontact Suissefirst Bank: VISA Suissefirst Bank: Zizo. Spring er discreet me om hee. |
Doe voor mij geen moeitewant bij mij zijn alle wachtwoorden iets West-Vlaams...en aangezien ik een sterk vermoeden heb dat jouw cloud een serieuze anti-West-Vlaamse filter zal hebben..... ;-)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik blijf wel bij iCloud. Van Apple. Wiet Bill Hicks Wiet Wiet MacBook Shit, 't is besmettelijk… |
Citaat:
|
Citaat:
!! |
Citaat:
|
met een vlammetje over je scherm schijnen, dan zie je het.. ('t is met citroensap getypt) :-P
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik maakte ze enkel onzichtbaar voor de lezers hier. Je weet nooit of er hakkers bijzitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be