![]() |
Benieuwd of prinselijke parkeerovertreding een staartje krijgt
Een staartje op gerechtelijk of op politiek vlak?
Dju dat moet toch triest zijn, zo hoog geboren, zo'n hoge dotatie, en dan nog gene chauffeur krijgen op staatskosten. titel: Prins Laurent parkeert op voetpad link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140126_00947740 Citaat:
|
Schoofzak zijn er geen belangrijker zaken?
|
Citaat:
Maar tot 25 mei zie ik er weinig aan gebeuren. . |
1) Met welke autoriteit kan hij zelfs een bewaker opvorderen?
2) Hoe zou de bewaker een agent moeten verhinderen een boete uit te schrijven? |
[quote=Gwyndion;6990014]1) Met welke autoriteit kan hij zelfs een bewaker opvorderen?
2) Hoe zou de bewaker een agent moeten verhinderen een boete uit te schrijven?[/QUOTE Prins Laurent is goed bezig. Door zijn arrogant gedrag heeft hij het Prestige van het Koningshuis nog wat meer verzwakt. Het Koningshuis is nog één van de laatste bindende factoren in dit land. Door deze bindende factor te verzwakken ,bevordert Prins Laurent met zijn arrogant gedrag de Vlaamse Onafhankelijkheid. Doe zo verder Prins Laurent ,we rekenen op U :-) |
Die veiligheidsbeambte heeft in geen geval iets te zeggen.
Sterker nog, als het een verkeersagent betreft, die op zijn strepen staat, wrijft hij die veiligheidsbeambte nog een boete aan, omwille van belemmering van de rechtsgang. |
Citaat:
|
Dat Laurent van zichzelf denkt dat hij speciale privileges en autoriteit heeft kan ik me nog voorstellen, maar dat de veiligheidsbeambte van dat museum dat blijkbaar ook gelooft gaat er bij mij niet in. Die agent had moeten doen wat hij bij elke gek die zich daar parkeert zou moeten doen. Sommeren om weg te gaan, en bij weigering de flikken bellen, of zelf een wielklem aanbrengen.
|
Wat een arrogant varken is het toch. En dan verschiet het koningshuis dat ze geen respect krijgen van de mensen. Ze zijn wereldvreemd. WEG met de dotaties. Dit zijn de duurste doppers van België.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn wel geen doppers hé Demper, ze hebben een job, lol. |
Citaat:
Voor een 'job' bestaan doorgaans vacatures. Dat soort volk, hoefde enkel doorheen de juiste kut te kruipen, om te zijn wat ze zijn. |
Citaat:
Tja, dat geldt voor veel werkenden ook hoor.. |
Citaat:
Scheefpoepen? Zuipen? Bootje varen? Met een inktvis praten? |
Citaat:
En met werkende, die uit de juiste kut zijn gekropen, doelt u toch niet op politici mag ik hopen? |
Citaat:
Mogen we dan van een prins niet verwachten dat hij de wegcode ook opvolgt? |
Citaat:
Als ik op dat moment daar zou gepasseerd zijn en ik zou opmerken dat iemand, eender wie van het koningshuis, daar zijn wagen parkeert, zet ik er de mijne prompt naast, zeker weten. Maar misschien is het daar helemaal geen voetpad maar eerder een verharde gelijkgrondse berm, en dan mag hij daar staan zolang hij meer dan 1.5 Meter van de gevel blijft. En geen flik die daar wat tegenin te brengen heeft. |
Citaat:
niet enkel politici, eigenlijk ongeveer het gros van de werkenden zou ik zeggen.. of het nu hoog of laag op de ladder is hé |
Citaat:
hadden en zullen hé Garry |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be