Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Benieuwd of prinselijke parkeerovertreding een staartje krijgt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=197524)

De schoofzak 26 januari 2014 22:03

Benieuwd of prinselijke parkeerovertreding een staartje krijgt

Een staartje op gerechtelijk of op politiek vlak?

Dju dat moet toch triest zijn, zo hoog geboren, zo'n hoge dotatie, en dan nog gene chauffeur krijgen op staatskosten.

titel: Prins Laurent parkeert op voetpad
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140126_00947740

Citaat:

Prins Laurent heeft vanmorgen de lego-tentoonstelling bezocht in het beursgebouw in Brussel. Er staan en hangen zo'n 80 kunstwerken die helemaal gemaakt zijn met lego-blokjes. Het is een tentoonstelling die vooral kinderen aanspreekt, maar de prins kwam alleen, zónder zijn kinderen. En hij bleef ook maar een kwartier. Buiten stond zijn auto fout geparkeerd, er was zelfs een bewaker van de tentoonstelling opgevorderd om de smart in het oog te houden en te voorkomen dat de prins een boete kreeg.

Remspoortobback 26 januari 2014 22:05

Schoofzak zijn er geen belangrijker zaken?

De schoofzak 26 januari 2014 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Remspoortobback (Bericht 6989948)

Jawel ! En veel zelfs !
Maar tot 25 mei zie ik er weinig aan gebeuren.

.

Gwyndion 26 januari 2014 22:26

1) Met welke autoriteit kan hij zelfs een bewaker opvorderen?
2) Hoe zou de bewaker een agent moeten verhinderen een boete uit te schrijven?

Witte Kaproen 26 januari 2014 22:46

[quote=Gwyndion;6990014]1) Met welke autoriteit kan hij zelfs een bewaker opvorderen?
2) Hoe zou de bewaker een agent moeten verhinderen een boete uit te schrijven?[/QUOTE

Prins Laurent is goed bezig.

Door zijn arrogant gedrag heeft hij het Prestige van het Koningshuis nog wat meer verzwakt.

Het Koningshuis is nog één van de laatste bindende factoren in dit land.

Door deze bindende factor te verzwakken ,bevordert Prins Laurent met zijn arrogant gedrag de Vlaamse Onafhankelijkheid.

Doe zo verder Prins Laurent ,we rekenen op U :-)

Sonny Crockett 26 januari 2014 22:50

Die veiligheidsbeambte heeft in geen geval iets te zeggen.
Sterker nog, als het een verkeersagent betreft, die op zijn strepen staat, wrijft hij die veiligheidsbeambte nog een boete aan, omwille van belemmering van de rechtsgang.

The Bold Revenger 26 januari 2014 22:51

Citaat:

Bedoel je dat het normaal is dat de wetten niet gelden voor leden van het koningshuis of bedoel je dat het plebs zich geen vragen mag stellen bij het feit dat wetten die voor alle leden van het volk gelden, niet gelden voor leden van het koningshuis?

Zucht 26 januari 2014 22:58

Dat Laurent van zichzelf denkt dat hij speciale privileges en autoriteit heeft kan ik me nog voorstellen, maar dat de veiligheidsbeambte van dat museum dat blijkbaar ook gelooft gaat er bij mij niet in. Die agent had moeten doen wat hij bij elke gek die zich daar parkeert zou moeten doen. Sommeren om weg te gaan, en bij weigering de flikken bellen, of zelf een wielklem aanbrengen.

Demper 26 januari 2014 23:01

Wat een arrogant varken is het toch. En dan verschiet het koningshuis dat ze geen respect krijgen van de mensen. Ze zijn wereldvreemd. WEG met de dotaties. Dit zijn de duurste doppers van België.

Sonny Crockett 26 januari 2014 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 6990083)
Dat Laurent van zichzelf denkt dat hij speciale privileges en autoriteit heeft kan ik me nog voorstellen, maar dat de veiligheidsbeambte van dat museum dat blijkbaar ook gelooft gaat er bij mij niet in. Die agent had moeten doen wat hij bij elke gek die zich daar parkeert zou moeten doen. Sommeren om weg te gaan, en bij weigering de flikken bellen, of zelf een wielklem aanbrengen.

Er is een reden, waarom iemand veiligheidsagent wordt ...

bembem 26 januari 2014 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6990090)
Wat een arrogant varken is het toch. En dan verschiet het koningshuis dat ze geen respect krijgen van de mensen. Ze zijn wereldvreemd. WEG met de dotaties. Dit zijn de duurste doppers van België.

Het zijn wel geen doppers hé Demper, ze hebben een job, lol.

Sonny Crockett 26 januari 2014 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6990095)

Toch niet.
Voor een 'job' bestaan doorgaans vacatures.
Dat soort volk, hoefde enkel doorheen de juiste kut te kruipen, om te zijn wat ze zijn.

bembem 26 januari 2014 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett (Bericht 6990103)
Toch niet.
Voor een 'job' bestaan doorgaans vacatures.
Dat soort volk, hoefde enkel doorheen de juiste kut te kruipen, om te zijn wat ze zijn.

Tja, dat geldt voor veel werkenden ook hoor..

Demper 26 januari 2014 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6990095)

Een job?!

Scheefpoepen?
Zuipen?
Bootje varen?
Met een inktvis praten?

Sonny Crockett 26 januari 2014 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6990106)
Tja, dat geldt voor veel werkenden ook hoor..

En kan je daar een percentage aan hangen, of zeg je zomaar wat?

En met werkende, die uit de juiste kut zijn gekropen, doelt u toch niet op politici mag ik hopen?

Jan van den Berghe 26 januari 2014 23:40

Citaat:

Koningsgezinden beweren altijd weer opnieuw dat de leden van de koninklijke familie onze morele voorbeelden zijn.

Mogen we dan van een prins niet verwachten dat hij de wegcode ook opvolgt?

Garry 27 januari 2014 01:07

Citaat:

Stel je voor dat alle andere bezoekers nu ook eens hun auto mee op dat voetpad zouden geparkeerd hebben. Wat was dan het gevolg geweest denk je.
Als ik op dat moment daar zou gepasseerd zijn en ik zou opmerken dat iemand, eender wie van het koningshuis, daar zijn wagen parkeert, zet ik er de mijne prompt naast, zeker weten. Maar misschien is het daar helemaal geen voetpad maar eerder een verharde gelijkgrondse berm, en dan mag hij daar staan zolang hij meer dan 1.5 Meter van de gevel blijft. En geen flik die daar wat tegenin te brengen heeft.

bembem 27 januari 2014 01:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett (Bericht 6990114)
En kan je daar een percentage aan hangen, of zeg je zomaar wat?

En met werkende, die uit de juiste kut zijn gekropen, doelt u toch niet op politici mag ik hopen?

niet enkel politici, eigenlijk ongeveer het gros van de werkenden zou ik zeggen.. of het nu hoog of laag op de ladder is hé

bembem 27 januari 2014 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6990344)
Stel je voor dat alle andere bezoekers nu ook eens hun auto mee op dat voetpad zouden geparkeerd hebben. Wat was dan het gevolg geweest denk je.
Als ik op dat moment daar zou gepasseerd zijn en ik zou opmerken dat iemand, eender wie van het koningshuis, daar zijn wagen parkeert, zet ik er de mijne prompt naast, zeker weten. Maar misschien is het daar helemaal geen voetpad maar eerder een verharde gelijkgrondse berm, en dan mag hij daar staan zolang hij meer dan 1.5 Meter van de gevel blijft. En geen flik die daar wat tegenin te brengen heeft.

hadden en zullen hé Garry

Sonny Crockett 27 januari 2014 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6990348)
niet enkel politici, eigenlijk ongeveer het gros van de werkenden zou ik zeggen.. of het nu hoog of laag op de ladder is hé

U zegt dus zomaar wat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be