Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Herbert, BV, doet aan polygamie maar nergens verontwaardiging???? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=197536)

Moor 27 januari 2014 10:53

Herbert, BV, doet aan polygamie maar nergens verontwaardiging????

Herbert Flack heeft 2 partners, dus hij doet aan polygamie maar ik zie nergens verontwaardiging,

Maar wanneer een Moslim 2 vrouwen heeft HO HO dan is de kot te klein GRAPJASSEN

Schelfie 27 januari 2014 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moor (Bericht 6990517)
Herbert Flack heeft 2 partners, dus hij doet aan polygamie maar ik zie nergens verontwaardiging,

Is het weer ramjemadam, waardoor je zit te raaskallen door een dehydratatie, hypoglycemie en een voedselgebrek?

Piero 31 januari 2014 00:14

Citaat:

Zijn de partners van Herbert ook uitgehuwelijkt door hun vader. En de jongste was die dertien of vijftien misschien en ze had Herbert nooit gezien voor haar 'huwelijk'? Is de islamitische vrouw nu opeens partner met zeggenschap en een eigen kapitaal? Of moet ze kinderen produceren voor haar man en raaskal je maar wat Moor?

Xenophon 31 januari 2014 00:25

Citaat:

Bij Flack gaat het over twee homo's.

Jan van den Berghe 31 januari 2014 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6994966)
Bij Flack gaat het over twee homo's.

Waar haalt u die onzin vandaan?

Xenophon 31 januari 2014 02:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6994994)
Waar haalt u die onzin vandaan?

Van de Stori.

Supe®Staaf 31 januari 2014 07:37

Citaat:

Wij worden pas verontwaardigd wanneer Herbert zijn partners, net zoals de moslims zou besnijden, afranselen, en in burka de straat opsturen.
Zolang hij ze enkel allebei vogelt, kan 't ons niet schelen.
;-)

reservespeler 31 januari 2014 07:38

Citaat:

Is (was) hij tweemaal gehuwd?
Ik dacht het niet, dus is er wettelijk niets mis.
Het feit dat hij er zo openlijk voor uit komt bewijst dat hij niets te verbergen heeft, neem daarbij het feit dat Herberts vrouw al jarenlang ziek was ....

Klein Licht 31 januari 2014 11:55

Had dien ook de vrouw van Bart de Pauw ni afgesnoept?

djimi 31 januari 2014 17:31

1 Bijlage(n)
't Is allemaal de schuld van die harige bast :-P

djimi 31 januari 2014 17:34

Citaat:

Herbert Flack heeft 2 partners, dus hij doet aan polygamie maar ik zie nergens verontwaardiging...

Medelijden, daarentegen! :twisted:

six 31 januari 2014 17:44

Moor, geloof jij trouwens ook dat er 4 keer zoveel vrouwen als mannen zijn op aarde?

Dit is een door veel moslims geloofde theorie.

Jan van den Berghe 31 januari 2014 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 6995031)
Is (was) hij tweemaal gehuwd?
Ik dacht het niet, dus is er wettelijk niets mis.
Het feit dat hij er zo openlijk voor uit komt bewijst dat hij niets te verbergen heeft, neem daarbij het feit dat Herberts vrouw al jarenlang ziek was ....

Dat laatste begrijp ik even niet... Is de ziekte van je partner dan het excuus een bijzit in huis te halen?

Zwijgt 3 februari 2014 14:29

Partner was terminaal. Zou met haar toestemming geweest zijn, dat hij op een ander ging.

Anna List 3 februari 2014 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6995635)
Moor, geloof jij trouwens ook dat er 4 keer zoveel vrouwen als mannen zijn op aarde?

Dit is een door veel moslims geloofde theorie.

lossen ze dat rekenwerk niet op met het volledig ontkennen van homosexualiteit en het sociaal aanvaarden van seks met dieren ?

circe 3 februari 2014 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6995999)
Dat laatste begrijp ik even niet... Is de ziekte van je partner dan het excuus een bijzit in huis te halen?

Dit is een zaak tussen de drie betrokken personen.

Zolang de echtgenote (of echtgenoot) én de minnaar of minnares ermee akkoord gaan, zie ik geen enkel probleem.

Gezien ze niet gehuwd zijn, noch wettelijk samenwonen (kan niet als men met iemand anders is gehuwd), is die minnaar of minnares voor de burgerlijke stand niet gehuwd.

Hij/zij heeft dan ook geen enkel recht voortvloeiend uit die relatie: geen verplichting tot zorg of ondersteuning, geen erfenisrechten, geen pensioenrechten op basis van de bijdragen van de andere partner.

Een beetje zoals de moslims die hier "trouwen voor de imam", voor mijn part met de 4 toegestane vrouwen : maar die vrouwen moeten dan wèl weten dat ze totaal rechteloos zijn. En dat vergeten die suikermoslimaatjes die halsoverkop verliefd worden op de illegale Mohammed en zich door hem laten bezwangeren na hun "huwelijk" voor de imam maar al te dikwijls. Als er dan vrouw1 ligt te wachten in Marokko dan zijn zij de pineut.

circe 3 februari 2014 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 6999021)
lossen ze dat rekenwerk niet op met het volledig ontkennen van homosexualiteit en het sociaal aanvaarden van seks met dieren ?

Ze lossen dat op door jihadje te spelen, waarbij er 75% naar de eeuwige neukvelden verdwijnt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be