circe |
27 januari 2014 12:58 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
(Bericht 6990645)
Ik moet u gelijk geven, dit lijkt op kolonisatie.
Maar wie verantwoordelijk zijn, lijkt me het beleid en niet de mensen die dit beleid gebruikt hebben om zich hier te vestigen.
|
Hier ga ik voor 100% mee akkoord.
Het is het (linkse) beleid dat multi-kul promootte: ze hoéfden zich niet aan te passen, niet te integreren, geen taal te leren! Welkom welkom, WIJ zullen ons wel aanpassen hé Pètrick?
Hier ga ik toch nog even een verwijzing maken naar de stichter van Eurabia, de Wilrijkenaar Thyl Declercq, later voorzitter van het Palestina Komité moest je nog niet weten vanwaar de wind waaide.....
Citaat:
Olie voor moslim-immigratie
Op gevaar af dat u uw buik inmiddels boordevol heeft van gezeik over de multiculturele samenleving, wil ik u toch iets vertellen wat u nog niet weet. Namelijk dat de massale moslim-immigratie naar West-Europa niet zomaar uit de lucht is komen vallen. Zij is een rechtstreeks gevolg van een Europese richtlijn, die in 1975 geruisloos is bekokstoofd.
Aanleiding was de oliecrisis van 1973. Uit angst dat de oliekraan voorgoed dicht zou gaan, is toen op Europees niveau besloten om een “Euro-Arabische Dialoog” op gang te brengen met de OPEC-landen. Deze EAD kreeg een permanent hoofdkwartier in Parijs, en organiseerde overal ter wereld congressen, waar afgevaardigden van de toenmalige EEG zich beijverden om de Arabische olieboeren te vriend te houden.
In juni 1975 rolde daar een convenant uit, waarvan wij nu met z’n allen nog steeds de zure vruchten plukken: 200 zaakgelastigden namen in Straatsburg, met algemene stemmen, een resolutie aan. Uit naam van de hele toenmalige Europese gemeenschap. Het was een tijd van moordende consensus: in heel West-Europa waren toen sociaal-democraten aan de macht, en van oppositie was nauwelijks sprake. De geestelijke vader van de tekst, de Belg Tijl Declercq uit Antwerpen, mocht dan een christen-democraat zijn, hij was ook zo links als een deur, en een warm voorstander van totalitarisme. In zijn land was hij de latere stichter van het Vlaams Palestina Komitee. Hij overleed ( 81 jaar) op 25-12-2003. Hij ijverde bijvoorbeeld ook driftig voor innige vriendschapsbanden met de Sovjet-Unie. Het is deze Resolutie van Straatsburg (onthoud die naam!) waarvoor Pim en Theo met hun leven hebben geboet, zou je kunnen zeggen.
In het document belooft de EEG om voortaan de Arabische immigratie actief te bevorderen, en de nieuwkomers ruim baan te geven om hun cultuur naar Europa te exporteren. De tekst benadrukt “de grote verrijking, die het Arabisch cultuurgoed ons te bieden heeft, vooral op het gebied van normen en waarden”, en draagt de lidstaten op om aan de verspreiding “de hoogste prioriteit” te geven.
De pers moet worden ingeschakeld “om een gunstig klimaat te scheppen voor de immigranten”, en de academische wereld moet worden gemotiveerd “om de nadruk te leggen op de positieve bijdrage van de Arabische cultuur aan de ontwikkeling van Europa”. Geld moet worden uitgetrokken om de oprichting van moskeeën, islamscholen, centra voor Arabische cultuur en wetenschappelijke instituten ter bestudering van de Islam te stimuleren. Het staat allemaal zwart op wit. Sinds 1975. Dankzij ons onvolprezen Europarlement.
|
LEES VERDER op : http://www.uitkijk.net/islam.php?do=oil
================================
Natuurlijk zijn het niet de mensen zèlf die de mogelijkheid kregen om zich hier ongebreideld te komen vestigen en hun familie en dorpsgenoten te importeren, die fout zijn. Moest ik een geitenhoedster uit het Rif zijn geweest, ik had het ook gedaan.
MAAR : ik weiger wèl enige persoonlijke verantwoordelijkheid op te nemen omwille van de achterlijke utopie dat multicul zoals de linkse Thyl Declercq het voor ogen had een aangename welvarende maatschappij zou vormen. Het wordt de HEL. En ik voel me evenmin "solidair" met deze nieuwkomers die evenmin enige solidariteit met hun nieuwgekozen vaderland vertonen. Het is een naastelkaarleving geworden. Even terzijde wil ik hier toejuichen dat NVA tenminste een poging doet om de wildgroei aan linkse subsidiekraantjes in te dijken en in kaart te brengen. Ik heb hier al eens een wirwar van drie en vierdubbele subsidiekraantjes voor één schooltje dat niet werkte aangekaart.
Maar binnen twee generaties heeft Antwerpen geen Antwerpse burgemeester meer waar ze toch zo graag op kakken. Binnen twee generaties is het een Marokkaan die ze dan kunnen verheerlijken als alle westerse verworvenheden systematisch worden vernietigd. Weinig waarschijnlijk dat de aboriginals dan op dezelfde soepele subsidieringen kunnen terugvallen om hun eigen cultuur te "mogen" behouden!
Ik begin te hopen dat ik tegen die tijd dement ben.
Het enige lichtpuntje zal er misschien in bestaan dat de kleindochters van de heer landverrader Declerq zullen besneden zijn. Doe maar ineens een faraonische. Dat zou opa vast heel leuk gevonden hebben.
|