![]() |
Wat als de politie autochtonen zou vizeren?
Hilarisch !
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140...mpaign=seeding Uit de zure reakties op de Facebook-pagina van "De Standaard" blijkt dat velen er niet mee kunnen lachen. Met alle andere bevolkingsgroepen moet er kunnen worden gelachen. Maar als het eens de beurt is van hun eigen bevolkingsgroep om te worden uitgelachen kan het plots niet meer. |
Oude brave mensen vergelijken met kutmarokkaantjes. Belachelijk filmpje. Trouwens de politie mag niet controleren zonder grondige reden. Dus zomaar identiteitskaart vragen is uit den boze. Werd door onze politiekcorrecten zelf in een wet gegoten. Kwestie van hun kiezers te beschermen.
|
K&k
|
Citaat:
Ik heb al een sorry-lijst gemaakt, maar geen enkele allochtoon kan ermee lachen. Is dat nu mijn fout of die van hen? |
Citaat:
|
Ik vind het wel grappig maar is het niet verboden om een politieuniform aan te trekken als burger en zich valselijk voor te doen als inspecteur?
|
Het is grappig !
Meer allochtone komieken graag ... |
Citaat:
|
al eens opgemerkt dat geen van die autochtonen de politie aanvalt, ze aanklaagt, geen schunnige racistische troep verkopen? raar hé.
|
Citaat:
|
Wat een zuur gedoe hier...Dat is dan rechts, de redding van het Avondland? :lol:
|
Citaat:
|
Autochtonen viseren.
Doen ze al , daar is meer geld af te pakken, en veel minder kans op klappen krijgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be