Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Geef het op : het blanke Vlaanderen/België bestaat niet meer (https://forum.politics.be/showthread.php?t=197550)

Doomy 27 januari 2014 18:08

Geef het op : het blanke Vlaanderen/België bestaat niet meer

http://www.standaard.be/integratiemonitor

F.B. 27 januari 2014 18:24

K&k

BonBon 27 januari 2014 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doomy (Bericht 6991006)

Dat blijkt in Brugge geen echt probleem, we hebben weinig moslims en dat scheelt een pak.
Ze komen er wel aan, we zien al een paar sluiers rondlopen, inbraken stijgen en Roma's komen met de trein de streek onveilig maken.

De Ridder 27 januari 2014 18:52

het is goed dat we ondanks machopartijen als c&dv nva en vlaams block toch nog diversiteit kennen

Vigilant 27 januari 2014 18:56

Citaat:

Ongetwijfeld een sos die content is dat VL/B gedegradeerd wordt tot 3de wereldland met al die 'verrijkers'. Even raden : hij werkt in de rode allochtonenindustrie, is beroepspamperaar, geilt op besneden en ingepakte muzelmadammen en zegt minstens 3 x Allahakbaar per zin in navolging van zijn multicultuurbrengers.

Lukkas 27 januari 2014 18:57

Citaat:

Als de laatste Belg verdwenen is, op wiens kosten gaan ze dan moeten leven, onze cultuurverrijkers? De politiekcorrecten moeten snel een wet maken opdat iedere Belg geld opzijlegt, zodat onze immigrantjes verder worden onderhouden. Een tweede zilverfonds?

djimi 27 januari 2014 19:00

"Geef het op", zegt u mij, maar wat is nu precies dat 'het' dat ik op moet geven, "Doomy"?

Kunt u daar een beetje meer over vertellen, a.u.b.?

Dank bij voorbaat,

"djimi"

Vigilant 27 januari 2014 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Ridder (Bericht 6991079)
het is goed dat we ondanks machopartijen als c&dv nva en vlaams block toch nog diversiteit kennen

De term alleen al, 'diversiteit'.
Ik heb me altijd afgevraagd wat de multikuladepten zo 'divers' vinden aan bij voorbeeld de arabisering van hun steden en wijken.

Toen de Blokkendoosaffaire het nieuws haalde, zag ik steeds een zee van hoofddoeken en haatbaarden. Waar zitten de linkse multikuadepten, vroeg ik me af? Laten ze hun kindjes dan niet schoollopen tussen al die verrijking?
Of zijn ze al zo ver dat ze zelf onder de kopvod lopen?

Uiteindelijk blijkt de term diversiteit niet veel te dekken : pitta's en de goedkope Turk op de hoek van straat.

Dure couscous, die multikulverheerlijking van de linkse rakkers. Zouden ze het beseffen? Hun broodnodige couscous heeft de prijs van 100.000den leefloners.

De Ridder 27 januari 2014 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 6991107)
De term alleen al, 'diversiteit'.
Ik heb me altijd afgevraagd wat de multikuladepten zo 'divers' vinden aan bij voorbeeld de arabisering van hun steden en wijken.

Toen de Blokkendoosaffaire het nieuws haalde, zag ik steeds een zee van hoofddoeken en haatbaarden. Waar zitten de linkse multikuadepten, vroeg ik me af? Laten ze hun kindjes dan niet schoollopen tussen al die verrijking?
Of zijn ze al zo ver dat ze zelf onder de kopvod lopen?

Uiteindelijk blijkt de term diversiteit niet veel te dekken : pitta's en de goedkope Turk op de hoek van straat.

Dure couscous, die multikulverheerlijking van de linkse rakkers. Zouden ze het beseffen? Hun broodnodige couscous heeft de prijs van 100.000den leefloners.

Het contact met andere culturen zorgt voor vooruitgang. Wij leerden onze wetenschap van de arabieren terwijl het patriarchaal systeem wetenschap onderdrukte.

Pitta is enorm lekker en alleen restaurantsnobs kunnen dat ontkennen. Couscous is ook heel lekker en gezellig.

Lukkas 27 januari 2014 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Ridder (Bericht 6991112)
Het contact met andere culturen zorgt voor vooruitgang. Wij leerden onze wetenschap van de arabieren terwijl het patriarchaal systeem wetenschap onderdrukte.

Pitta is enorm lekker en alleen restaurantsnobs kunnen dat ontkennen. Couscous is ook heel lekker en gezellig.

Wij hebben inderdaad dingen geleerd van de Arabieren, maar dat was voor het ontstaan van de islam. Na de mohammed hebben zij 0,0 verwezenlijkt. Of misschien toch: de techniek om mensen op te hangen, bommen te maken en .... Oh, dat was het.

De Ridder 27 januari 2014 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 6991128)
Wij hebben inderdaad dingen geleerd van de Arabieren, maar dat was voor het ontstaan van de islam. Na de mohammed hebben zij 0,0 verwezenlijkt. Of misschien toch: de techniek om mensen op te hangen, bommen te maken en .... Oh, dat was het.

Toen de catholieke kruisvaarders Arabië plunderden en verkrachten (vooral kinderen) namen zij kennis uit de Moslims mee. Dat heeft voor de reformatie tegen de paus gezorgd. En toen de Turken het Anatolische volk bevrijden verspreiden zij ook de kennis die de Byzantijnen achter slot en grendel hielden?.

Conscience 27 januari 2014 19:21

Citaat:

Als je dit leest besef je dat achterlijkheid besmettelijk is.

'Wij hebben onze wetenschap van de Arabieren geleerd".
Start de lachband maar, maximum volume deze keer.

Conscience 27 januari 2014 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Ridder (Bericht 6991132)
Toen de catholieke kruisvaarders Arabië plunderden en verkrachten (vooral kinderen) namen zij kennis uit de Moslims mee. Dat heeft voor de reformatie tegen de paus gezorgd. En toen de Turken het Anatolische volk bevrijden verspreiden zij ook de kennis die de Byzantijnen achter slot en grendel hielden?.

De propagandamachine van de muzels draait op volle toeren zie ik.

six 27 januari 2014 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Conscience (Bericht 6991134)
Als je dit leest besef je dat achterlijkheid besmettelijk is.

'Wij hebben onze wetenschap van de Arabieren geleerd".
Start de lachband maar, maximum volume deze keer.

Nochtans werd de Westerse filosofische vooruitgang in de Middeleeuwen gestimueerd door een waargenomen achterstand tegenover de Arabieren.

Nietzsche 27 januari 2014 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6991148)
Nochtans werd de Westerse filosofische vooruitgang in de Middeleeuwen gestimueerd door een waargenomen achterstand tegenover de Arabieren.

De Perzen waren baas.

Vigilant 27 januari 2014 19:34

Citaat:

Welke vooruitgang hebben uw arabieren al gemaakt sinds ze zich enkele eeuwen geleden lieten debiliseren door een pedofiele karanvaanrover?

De Ridder 27 januari 2014 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 6991153)
Welke vooruitgang hebben uw arabieren al gemaakt sinds ze zich enkele eeuwen geleden lieten debiliseren door een pedofiele karanvaanrover?

De pedofiele karavaanrovende westerse kruisvaarders hebben inderdaad veel schade beroken. Het is er echter wel allemaal hetstelt kijkt maar naar hoe welvarend sawoedie arabië wel niet is he en mekka met die grote torens voor alle toeristen uit de hele wereld

Nietzsche 27 januari 2014 19:37

Arabieren zijn over het algemeen erg lui en geilen op autoriteit...

In Saoedi Arabië is de islam dan ook een dekmantel van rijke prinsen en prinsessen op de bevolking te onderdrukken.

Vigilant 27 januari 2014 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Ridder (Bericht 6991157)
De pedofiele karavaanrovende westerse kruisvaarders hebben inderdaad veel schade beroken. Het is er echter wel allemaal hetstelt kijkt maar naar hoe welvarend sawoedie arabië wel niet is he en mekka met die grote torens voor alle toeristen uit de hele wereld

Westerse technologie, in SA geimplementeerd door Westerlingen, want de kamelendrijvers waren er niet toe in staat. Alles is er geïmporteerd. Als de olie op is kunnen ze enkel op hun kamelen terugvallen.

maddox 27 januari 2014 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6991148)

Filosofie gaat echt wel helpen als er zo'n hoop kruisvaarders in blik weer een stad gruwelijk uitmoorden. Wat zouden de muzels gedaan hebben, de kruisvaarders doodlullen?

De echte stimulans die men kreeg was oorlog, en da's een sterke drijfveer voor technologische ontwikkeling. Dat er oude Griekse kennis terugsijpelde vanuit de Byzantijnse regionen, al dan niet al overrompeld door de Allahdiaanse krijgshordes, is een ander verhaal.
Zo zie je maar, zelfs gepantserde bloeddorstige babyvreters kunnen wel kennis vergaren en meenemen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be