![]() |
Geef het op : het blanke Vlaanderen/België bestaat niet meer
Geef het op : het blanke Vlaanderen/België bestaat niet meer
http://www.standaard.be/integratiemonitor |
K&k
|
Citaat:
Ze komen er wel aan, we zien al een paar sluiers rondlopen, inbraken stijgen en Roma's komen met de trein de streek onveilig maken. |
het is goed dat we ondanks machopartijen als c&dv nva en vlaams block toch nog diversiteit kennen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Geef het op", zegt u mij, maar wat is nu precies dat 'het' dat ik op moet geven, "Doomy"?
Kunt u daar een beetje meer over vertellen, a.u.b.? Dank bij voorbaat, "djimi" |
Citaat:
De term alleen al, 'diversiteit'. Ik heb me altijd afgevraagd wat de multikuladepten zo 'divers' vinden aan bij voorbeeld de arabisering van hun steden en wijken. Toen de Blokkendoosaffaire het nieuws haalde, zag ik steeds een zee van hoofddoeken en haatbaarden. Waar zitten de linkse multikuadepten, vroeg ik me af? Laten ze hun kindjes dan niet schoollopen tussen al die verrijking? Of zijn ze al zo ver dat ze zelf onder de kopvod lopen? Uiteindelijk blijkt de term diversiteit niet veel te dekken : pitta's en de goedkope Turk op de hoek van straat. Dure couscous, die multikulverheerlijking van de linkse rakkers. Zouden ze het beseffen? Hun broodnodige couscous heeft de prijs van 100.000den leefloners. |
Citaat:
Pitta is enorm lekker en alleen restaurantsnobs kunnen dat ontkennen. Couscous is ook heel lekker en gezellig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Wij hebben onze wetenschap van de Arabieren geleerd". Start de lachband maar, maximum volume deze keer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Arabieren zijn over het algemeen erg lui en geilen op autoriteit...
In Saoedi Arabië is de islam dan ook een dekmantel van rijke prinsen en prinsessen op de bevolking te onderdrukken. |
Citaat:
|
Citaat:
De echte stimulans die men kreeg was oorlog, en da's een sterke drijfveer voor technologische ontwikkeling. Dat er oude Griekse kennis terugsijpelde vanuit de Byzantijnse regionen, al dan niet al overrompeld door de Allahdiaanse krijgshordes, is een ander verhaal. Zo zie je maar, zelfs gepantserde bloeddorstige babyvreters kunnen wel kennis vergaren en meenemen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be