![]() |
Gekneveld en toch zelfmoord?
Ik ken het dossier niet maar dit lijkt mij toch zeer sterk: een vrouw die gekneveld is, haar mond dichtgeplakt met tape, zou toch zelfmoord gepleegd hebben? http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm
|
Inderdaad een vreemde zaak.
|
Er zijn er die zich verhingen aan een chauffagekraan op 15 cm van de grond, in de gevangenis(Misschien om netelige vragen te vermijden over ontvoering van een politieker/maffiabaas)
|
Citaat:
Hetgeen in het artikel staat is toch perfect mogelijk om zelf te doen? Citaat:
|
Het lijkt mogelijk maar toch erg uitzonderlijk.
De zelfmoord kan ook een handje geholpen zijn, er zal dus gekeken moeten worden of de polsen ook niet getapet of gebonden zijn geweest. Blijkbaar niet, toch denk ik dat we hier het laatste nog niet van hebben gehoord. |
Citaat:
|
a) je steekt de bunker in brand
b) je tapet je benen en je mond c) je wacht tot de rook van de brand je verstikt d) je wordt half verteerd door het vuur. Lijkt me duidelijk. Maar wel een ingewikkelde manier om zelfmoord te plegen. Liever een pilleke dan. |
Zaakje met een 'reukje' aan denk ik ... :oops:
|
Citaat:
Ik geloof dan ook geen bal van dit hele verhaal. Ze is dus bij vriestemperatuur in haar onderbroek naar een muffe, vochtige bunker getrokken om zichzelf daar te knevelen en dan in brand te steken ... Bull-fucking-shit. Als ge dat gelooft, gelooft ge alles als het maar uit de bek komt van de rioolgazetten en de schijtflikken. Gij hebt een 'pilleke' nodig, me dunkt. |
Citaat:
<... Er was naar verluidt tape over haar mond geplakt en haar benen waren vastgebonden... > Dat lijkt mij niet onverenigbaar met 'zelfmoord', wat niet het geval zou zijn mochten ook haar beide HANDEN vastgebonden zijn. |
Citaat:
Anderzijds is het wel raar dat ze enkel haar onderbroek aanhad,en er geen vervoer in de buurt stond. |
Citaat:
Een andere doodsoorzaak sluit ik echter evenmin uit. Dit gezegd zijnde geef ik er voorlopig toch de voorkeur aan mij van verdere commentaar te onthouden, en de resultaten van het onderzoek af te wachten. |
Om te weten. De bunker is duidelijk zichtbaar vanaf de straat maar is niet bereikbaar via wagen. Je moet toch een paar 100 meter te voet...
Rare zaak als je t mij vraagt. Ik vraag mij toch af wat iemand zou bezielen om halfnaakt , grotendeels gekneveld en mond afgeplakt een bunker langs de vrouwvliet zou opzoeken om zelfmoord te plegen. |
De Illuminati zaten erachter.
|
Citaat:
Indien het om een zelfmoord gaat is die kneveling van de benen wellicht bedoeld om, in paniek, ontsnappen aan je eigen plannetje onmogelijk te maken. Brrrr. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet niet erg slim zijn om flik te worden hier in dit land hé. |
Citaat:
Er staat, min of meer in andere bewoording, dat hij/zij er niet de ballen van gelooft van heel dat verhaal, juist zoals jij en ik daar geen moer van geloven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be