Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Gekneveld en toch zelfmoord? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=197563)

Libro 28 januari 2014 02:43

Gekneveld en toch zelfmoord?

Ik ken het dossier niet maar dit lijkt mij toch zeer sterk: een vrouw die gekneveld is, haar mond dichtgeplakt met tape, zou toch zelfmoord gepleegd hebben? http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm

Aoi 28 januari 2014 03:50

Inderdaad een vreemde zaak.

rookie 28 januari 2014 04:11

Er zijn er die zich verhingen aan een chauffagekraan op 15 cm van de grond, in de gevangenis(Misschien om netelige vragen te vermijden over ontvoering van een politieker/maffiabaas)

HRobin 28 januari 2014 07:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6991706)
Ik ken het dossier niet maar dit lijkt mij toch zeer sterk: een vrouw die gekneveld is, haar mond dichtgeplakt met tape, zou toch zelfmoord gepleegd hebben? http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm

Heb je ook gelezen hoe ze gekneveld was?
Hetgeen in het artikel staat is toch perfect mogelijk om zelf te doen?

Citaat:

Er was naar verluidt tape over haar mond geplakt en haar benen waren vastgebonden.

BonBon 28 januari 2014 07:55

Het lijkt mogelijk maar toch erg uitzonderlijk.

De zelfmoord kan ook een handje geholpen zijn, er zal dus gekeken moeten worden of de polsen ook niet getapet of gebonden zijn geweest. Blijkbaar niet, toch denk ik dat we hier het laatste nog niet van hebben gehoord.

Het Verzet 28 januari 2014 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 6991752)
Het lijkt mogelijk maar toch erg uitzonderlijk.

De zelfmoord kan ook een handje geholpen zijn, er zal dus gekeken moeten worden of de polsen ook niet getapet of gebonden zijn geweest. Blijkbaar niet, toch denk ik dat we hier het laatste nog niet van hebben gehoord.

Ik vermoed dat die mannen wel weten wat ze doen. Vergeet ook niet dat de bunker in brand stond.

circe 28 januari 2014 09:52

a) je steekt de bunker in brand
b) je tapet je benen en je mond
c) je wacht tot de rook van de brand je verstikt
d) je wordt half verteerd door het vuur.

Lijkt me duidelijk. Maar wel een ingewikkelde manier om zelfmoord te plegen. Liever een pilleke dan.

Universalia 28 januari 2014 11:25

Zaakje met een 'reukje' aan denk ik ... :oops:

Stormram 28 januari 2014 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6991816)

Lijkt me duidelijk. Maar wel een ingewikkelde manier om zelfmoord te plegen. Liever een pilleke dan.

Duidelijk? Wat vooral duidelijk is, is dat u niets van suïcide afweet. Een pilleke ... De LD50 van zowat elk psychiatrisch medicijn is zodanig hoog, dat suïcide ermee vrijwel onmogelijk is. Orgaanschade, ja, de dood: neen.

Ik geloof dan ook geen bal van dit hele verhaal. Ze is dus bij vriestemperatuur in haar onderbroek naar een muffe, vochtige bunker getrokken om zichzelf daar te knevelen en dan in brand te steken ... Bull-fucking-shit. Als ge dat gelooft, gelooft ge alles als het maar uit de bek komt van de rioolgazetten en de schijtflikken.

Gij hebt een 'pilleke' nodig, me dunkt.

djimi 28 januari 2014 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6991706)

Uit dat artikel:

<... Er was naar verluidt tape over haar mond geplakt en haar benen waren vastgebonden... >

Dat lijkt mij niet onverenigbaar met 'zelfmoord', wat niet het geval zou zijn mochten ook haar beide HANDEN vastgebonden zijn.

circe 28 januari 2014 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6992302)
Uit dat artikel:

<... Er was naar verluidt tape over haar mond geplakt en haar benen waren vastgebonden... >

Dat lijkt mij niet onverenigbaar met 'zelfmoord', wat niet het geval zou zijn mochten ook haar beide HANDEN vastgebonden zijn.

Dat dacht ik dus ook.

Anderzijds is het wel raar dat ze enkel haar onderbroek aanhad,en er geen vervoer in de buurt stond.

djimi 28 januari 2014 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6992322)
Dat dacht ik dus ook.

Anderzijds is het wel raar dat ze enkel haar onderbroek aanhad,en er geen vervoer in de buurt stond.

Een persoon die zelfmoord pleegt is meestal toch al 'over de rand', hé. Nog een stapje verder maakt dan vaak niks meer uit.

Een andere doodsoorzaak sluit ik echter evenmin uit.

Dit gezegd zijnde geef ik er voorlopig toch de voorkeur aan mij van verdere commentaar te onthouden, en de resultaten van het onderzoek af te wachten.

knip 28 januari 2014 18:34

Om te weten. De bunker is duidelijk zichtbaar vanaf de straat maar is niet bereikbaar via wagen. Je moet toch een paar 100 meter te voet...
Rare zaak als je t mij vraagt. Ik vraag mij toch af wat iemand zou bezielen om halfnaakt , grotendeels gekneveld en mond afgeplakt een bunker langs de vrouwvliet zou opzoeken om zelfmoord te plegen.

Vrijheideerst 28 januari 2014 20:29

De Illuminati zaten erachter.

CLAESSENS Joris 28 januari 2014 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6991816)

Ik zou a en b toch maar omwisselen.
Indien het om een zelfmoord gaat is die kneveling van de benen wellicht bedoeld om, in paniek, ontsnappen aan je eigen plannetje onmogelijk te maken.
Brrrr.

Garry 29 januari 2014 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rookie (Bericht 6991716)
Er zijn er die zich verhingen aan een chauffagekraan op 15 cm van de grond, in de gevangenis(Misschien om netelige vragen te vermijden over ontvoering van een politieker/maffiabaas)

En gij gelooft dat? Patric Hamers zeker, met het elektriciteitssnoer van zijn portatief radio.

Garry 29 januari 2014 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6992322)
Dat dacht ik dus ook.

Strak gaan ze nog beweren dat ze alleen een onderbroek droeg om de erfgename meer materiaal te kunnen nalaten.

Garry 29 januari 2014 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6992302)
Uit dat artikel:

En als haar handen niet zijn vastgebonden, welke zin heeft het dan dat ze de mond heeft afgeplakt en de benen heeft samen gekleefd. In paniek zou ze die dan zeker ook wel terug hebben los getrokken en de tape van de mond hebben verwijderd. Overigens, mond dicht tapen wanneer de bunker enkele honderd meter verwijderd is van de straat???? Waar is het nut daarvan en hoe is ze ongezien tot aan die bunker geraakt in haar onderbroek?
Ge moet niet erg slim zijn om flik te worden hier in dit land hé.

Garry 29 januari 2014 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 6992288)
Duidelijk? Wat vooral duidelijk is, is dat u niets van suïcide afweet. Een pilleke ... De LD50 van zowat elk psychiatrisch medicijn is zodanig hoog, dat suïcide ermee vrijwel onmogelijk is. Orgaanschade, ja, de dood: neen.

Ik geloof dan ook geen bal van dit hele verhaal. Ze is dus bij vriestemperatuur in haar onderbroek naar een muffe, vochtige bunker getrokken om zichzelf daar te knevelen en dan in brand te steken ... Bull-fucking-shit. Als ge dat gelooft, gelooft ge alles als het maar uit de bek komt van de rioolgazetten en de schijtflikken.

Gij hebt een 'pilleke' nodig, me dunkt.

Heb je wel goed gelezen wat er stond? Gij hebt misschien een brilletje nodig of een cursus begrijpend lezen.

Er staat, min of meer in andere bewoording, dat hij/zij er niet de ballen van gelooft van heel dat verhaal, juist zoals jij en ik daar geen moer van geloven.

Garry 29 januari 2014 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6991901)
Zaakje met een 'reukje' aan denk ik ... :oops:

En niet alleen een brandgeurtje.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be