Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   ..en een dag na de holocaust herinnering dag laat Israel dit begaan: (https://forum.politics.be/showthread.php?t=197604)

Tamam 29 januari 2014 01:47

..en een dag na de holocaust herinnering dag laat Israel dit begaan:

de ironie van lessen niet kunnen leren uit het verleden..

http://www.haaretz.com/news/national/.premium-1.571018

Raus met de niet-joden !

Jaffa gaat dergelijke processen al een 3 a 5 jaar, pijnlijk.

Calvinist 29 januari 2014 03:14

Mooi zo. Kunnen die pally-terroristen meteen over de Jordaan worden gekieperd. De Arabische wereld is inmiddels groot genoeg....

Tamam 29 januari 2014 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist (Bericht 6992775)
Mooi zo. Kunnen die pally-terroristen meteen over de Jordaan worden gekieperd. De Arabische wereld is inmiddels groot genoeg....

*lachband*

LiberaalNL 29 januari 2014 15:18

dubbel.

LiberaalNL 29 januari 2014 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6992768)
de ironie van lessen niet kunnen leren uit het verleden..

http://www.haaretz.com/news/national/.premium-1.571018

Raus met de niet-joden !

Jaffa gaat dergelijke processen al een 3 a 5 jaar, pijnlijk.

Post jij überhaupt iets zonder te godwinnen?

LiberaalNL 29 januari 2014 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist (Bericht 6992775)

Dit soort achterlijke opmerkingen maken je niet veel beter dan die communisten en rechtsradicalen op dit forum die pleiten voor het einde van Israël.

Tamam 29 januari 2014 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 6993227)
Post jij überhaupt iets zonder te godwinnen?

ik post informatie

LiberaalNL 29 januari 2014 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6993243)
ik post informatie

Dat doe je niet. Door expliciet het Duitse woord 'raus' te gebruiken in combinatie met 'de niet-joden' en het feit dat je de Holocaust gebruikt, maak je een overduidelijke vergelijking met het Derde Rijk.

Tamam 29 januari 2014 15:44

hier, gebruik mijn zakdoek om uit te huilen

Calvinist 29 januari 2014 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 6993230)
Dit soort achterlijke opmerkingen maken je niet veel beter dan die communisten en rechtsradicalen op dit forum die pleiten voor het einde van Israël.

:lol:...de waarheid kwetst blijkbaar bij onze politiek-correcte vriendjes. De Arabische wereld is groot genoeg voor dit soort inteeltfiguren. Israël is een moderne natie , Gods uitverkoren natie trouwens en dat jij dan als liberaal ongelovige liever de zijde kiest van de satanische (P)islam moet je dan maar voor jouw rekening nemen... Ik steun het Goede, jij blijkbaar het kwaad.

Another Jack 29 januari 2014 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist (Bericht 6993287)
:lol:...de waarheid kwetst blijkbaar bij onze politiek-correcte vriendjes. De Arabische wereld is groot genoeg voor dit soort inteeltfiguren. Israël is een moderne natie , Gods uitverkoren natie trouwens en dat jij dan als liberaal ongelovige liever de zijde kiest van de satanische (P)islam moet je dan maar voor jouw rekening nemen... Ik steun het Goede, jij blijkbaar het kwaad.

Is dat eigenlijk leuk, zo leven in een Disneyverhaal?

LiberaalNL 29 januari 2014 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6993267)
hier, gebruik mijn zakdoek om uit te huilen

Hoezo zou ik hem nodig hebben? Jij maakt je sterk voor de Palestijnse zaak en ik zie je hoofdzakelijk godwinnen. Dat lijkt me niet de beste manier om sympathie te winnen. Bovendien toon je aan dat niet alleen de forummers met duidelijke pro-Israel standpunten volkomen onnodig gebruik maken van vergelijkingen met Hitler-Duitsland.

Calvinist 29 januari 2014 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6993292)
Is dat eigenlijk leuk, zo leven in een Disneyverhaal?

De hele beschaving is gebaseerd op de Christelijke cultuur. Dat jij een ongelovig miezerig op materialisme gebaseerd bestaan wil leiden is jouw probleem. Ik bid alvast voor je beterschap, arme ziel.

LiberaalNL 29 januari 2014 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist (Bericht 6993287)

Ik geloof dat je heel slecht bezig bent. Niet alleen pleit je voor de etnische zuivering van miljoenen mensen, maar ook termen als 'Gods uitverkoren natie' doen mij denken aan de 30-jarige oorlog en de 80-jarige oorlog. Het probleem van het Israëlisch-Palestijns conflict zit mede in de totale onverdraagzaamheid van radicale gelovigen, onder wie bij jou. En trouwens: Israël is een seculiere staat.

Zipper 29 januari 2014 16:14

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist (Bericht 6993298)
De hele beschaving is gebaseerd op de Christelijke cultuur. Dat jij een ongelovig miezerig op materialisme gebaseerd bestaan wil leiden is jouw probleem. Ik bid alvast voor je beterschap, arme ziel.

Meer dan ooit :

Another Jack 29 januari 2014 16:24

Citaat:

Bid je ineens voor mijn hele familie, nu je toch bezig bent?

quercus 29 januari 2014 16:50

Citaat:

Och, wat wil je... :roll:

Inzake religie weten ze eenvoudigweg niets, werkelijk niets. Toch zijn ze, in hun onwetendheid, overtuigd van hun alwetendheid. Het resultaat is een gewauwel en een gerommel. De klank van holle vaten.

Another Jack 29 januari 2014 16:54

Onze nepjood zal het eens zeggen.

Tamam 29 januari 2014 19:19

ook nu in het nieuws:

http://news.yahoo.com/israel-pm-unde...202228738.html

veel commotie omdat Bib´s zoon met een NIET-JOODSE een relatie heeft.

vervang "het heilige land" met "duitsland", "joods" met "arisch", "noors" met "joods" en laat me weten aan welke tiijdsperiode je moet denken.

Calvinist 29 januari 2014 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 6993318)
Ik geloof dat je heel slecht bezig bent. Niet alleen pleit je voor de etnische zuivering van miljoenen mensen, maar ook termen als 'Gods uitverkoren natie' doen mij denken aan de 30-jarige oorlog en de 80-jarige oorlog. Het probleem van het Israëlisch-Palestijns conflict zit mede in de totale onverdraagzaamheid van radicale gelovigen, onder wie bij jou. En trouwens: Israël is een seculiere staat.

Zuivering?:lol: Jordanië is de palestijnse staat, dat weet iedereen. Ik pleit niet voor etnische zuivering maar het wordt eens tijd dat de hakbars eens de multi-culturele realiteit van Israël leren aanvaarden zoniet donderen ze maar lekker een eindje op. Zo simpel kan het zijn hoor.

Gods belofte aan Israël staat in de bijbel. Als heilige natie met een ondeelbaar Jeruzalem.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be