![]() |
Aantal leefloners stijgt fors
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...jgt-fors.dhtml
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel mij de vraag: waarom laten wij mensen uit bvb. Turkije en Marokko toe, goed wetend dat ze hier zijn omwille van de leeflonen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We hebben het aldus over SP.A ... Die partij teert niet alleen op immigranten; evenzeer op Vlamingen die een leefloon nodig hebben. Trouwens, wie actief een job zoekt, en echt "wil" werken, is doorgaans geen 4 jaar werkloos. |
Citaat:
|
Citaat:
Echter, ... los daarvan ... blijf ik wel achter de idee staan om enkel stemrecht te geven aan die mensen die niet leven van een leefloon. |
Als je meer ontslagen en faillissementen krijgt dan krijg je meer leefloners. Zo zit dat in elkaar.
|
En allemaal wonen ze in sociale woningen met ne dikke mercedes voor de deur!!
|
Citaat:
|
Per hardwerkende Vlaming zijn er ongeveer 15 leefloners!
Bron: gezond verstand. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat spreek ik niet tegen. Echter, wie leeft van een leefloon en zowel fysiek als mentaal in staat is om te werken, behoort niet langer dan één jaar van een leefloon te leven. Die persoon moet werk zoeken en aanvaarden. Ná één jaar niet aan de slag, betekent stopzetting van het leefloon. Het is heel eenvoudig; helaas politiek gezien, betekent het zelfmoord. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Van mij mag iedereen in België komen wonen, als hij/zij zich maar aanpast. Naar wat ik meen te begrijpen, zet N-VA dan wel graag de poort open; in die mate dat gasten zich moeten aanpassen. Het V.B. is op dat punt inderaad iets consequenter. Dat spreek ik niet tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be