Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Foto in mijn onderschrift (https://forum.politics.be/showthread.php?t=19770)

bartje 4 september 2004 18:18

Foto in mijn onderschrift

In een andere topic is er een discussie lopende over de foto in mijn onderschrift dat deze provocerend en walgelijk is. Nu, ik zie niet in wat er daar provocerend zou kunnen aan zijn. Gewoon 2 mensen die van elkaar houden en die een kus geven. Een doodnormale kus.
Is dat zo abnormaal misschien?

C uit W 4 september 2004 18:20

Ik vind die rechtse persoon een sullige uitstraling hebben.
Is het een mietje of zo? ;)

Het is gewoon geen mooie foto.

Vlaanderen Boven 4 september 2004 18:25

Natuurlijk niet.

thePiano 4 september 2004 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje
In een andere topic is er een discussie lopende over de foto in mijn onderschrift dat deze provocerend en walgelijk is. Nu, ik zie niet in wat er daar provocerend zou kunnen aan zijn. Gewoon 2 mensen die van elkaar houden en die een kus geven. Een doodnormale kus.
Is dat zo abnormaal misschien?

Wat ik persoonlijk wel walgelijk vind is al die avatars met runetekens, signaturen met emblemen van Verdinaso, Blood & Honour, Delta-teken van VNV, reclame voor herdenkingen van collaborateurs, Vlaams Blok reclame enz...

Niet bepaald een vredelievende verdraagzame boodschap, integendeel. Jouw kussende jongens zijn tenminste nog lief voor elkaar ;)

doggy 4 september 2004 19:09

buiten dat de foto onscherp is, heb ik er helemaal geen problemen mee.

Piet Hein 4 september 2004 19:11

ik kan daar mee leven het doet mij volledig niets.

N.J.S.V. Antwerpen 4 september 2004 19:32

Ik kan ermee leven, maar ik wens het niet in mijn gezichtsveld.

Dies 4 september 2004 20:29

Het enige dat mij stoort zijn van die onderschrift die de helft van je beeldscherm vullen, zoals dat van N.J.S.V. Antwerpen bijvoorbeeld!

Raven 4 september 2004 20:50

Die foto is provocerend, in die zin dat je homoseksualiteit door de strot van de forumgebruiker aan het duwen bent.

Dat dat wat spanning veroorzaakt is te verwachten, en uiteraard ook uw bedoeling (en dat van holebi-bewegingen). Dat mensen daar over het algemeen niet mee opgezet zijn kan je vragen aan de EX-voorzitter van Jong Agalev in Antwerpen.

u doet maar, mij stoor je niet, maar als je denkt dat die foto de aanvaarding van homoseksualiteit ten goede komt, dan bent u mis. Je bereikt onbewust het tegenovergestelde.

bartje 4 september 2004 20:52

Tja Raven, ik denk juist het tegengestelde en voel het tegengestelde! Pech hé voor alle homofoben maar jullie zullen er mee moeten leren leven.

thePiano 4 september 2004 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Die foto is provocerend, in die zin dat je homoseksualiteit door de strot van de forumgebruiker aan het duwen bent.

Dat dat wat spanning veroorzaakt is te verwachten, en uiteraard ook uw bedoeling (en dat van holebi-bewegingen). Dat mensen daar over het algemeen niet mee opgezet zijn kan je vragen aan de EX-voorzitter van Jong Agalev in Antwerpen.

u doet maar, mij stoor je niet, maar als je denkt dat die foto de aanvaarding van homoseksualiteit ten goede komt, dan bent u mis. Je bereikt onbewust het tegenovergestelde.

Homofoben zoals jij ergeren zich aan het minste wat homoseksualiteit zou kunnen verraden. Wees tevreden dat die jongen ervoor uitkomt en zijn zaak op een knappe intelligente manier verdedigd. Het is één van de weinige kansen die je zomaar wordt aangeboden om met een homo te discuteren, grijp ze dan.

Ik ken er genoeg die voor minder al lang waren afgedropen onder zoveel homofoob geweld.

C uit W 4 september 2004 20:57

Ik vind Raf zijn konten leuker en mooier.

Dies 4 september 2004 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W

Dat is ook een uitspraak die je niet elke dag kan doen. ;-)

Phrea|K 4 september 2004 21:12

Ik vind ook dat de rechtse gast er nogal uitziet als een lulletje rozewater, en mijn persoonlijke waardering gaat sowieso meer uit naar foto's met knappe (eventueel lesbische) vrouwen, maar provocerend vind ik de foto nu ook weer niet. Ieder z'n goesting hé.

:mrgreen:

Raven 4 september 2004 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Tja Raven, ik denk juist het tegengestelde en voel het tegengestelde! Pech hé voor alle homofoben maar jullie zullen er mee moeten leren leven.

Over 1 kam scheren is ook zo'n negatieve eigenschap van opdringerige holebi's. Net zoals de minste onenigheid onmiddelijk afdoen als homofobisme.

Een goede manier om iets als normaal te laten ervaren, is niet door het voortdurend op te dringen door gewaagde slogans, parades, provocerende foto's!

In antwerpen was het "kot te klein" na eveneens provocerende foto's van 2 omhelzende mannen met tulband aan. Denk je nu echt dat een zelfs "verdere" foto een totaal andere uitwerking zal hebben?

thePiano 4 september 2004 21:19

Citaat:

Een goede manier om iets als normaal te laten ervaren, is niet door het voortdurend op te dringen door gewaagde slogans, parades, provocerende foto's!

Ik zie hier niks provocerends aan. Als een man een vrouw kust, zit je nooit te zeveren. Je hebt duidelijk een probleem met andere seksuele voorkeuren en die mogen van jou niks en vooral niet laten zien dat ze niet zijn zoals jij. Da's overigens niks origineels: het Zwart Blok tolereert homoseksualiteit op voorwaarde dat ze een low profile ophouden. Ik vermoed dat dit ook jou standpunt is.

Raven 4 september 2004 21:23

Bedoel je daarmee dat Antwerpse moslims aanhangers zijn van het Vlaams Blok?

thePiano 4 september 2004 21:28

Citaat:

Bedoel je daarmee dat Antwerpse moslims aanhangers zijn van het Vlaams Blok?

Er zijn overal conservatieve mensen, dat is niet eens partijpolitiek gebonden. Alleen dat het VB daar uitgesproken negatief en repressief tegenaan kijkt. Homofobie en religie gaan helaas nogal dikwijls samen. Dat vind je zowel terug bij religieuze katholieken, joden en christen-orthodoxen, dus waarom ook niet bij religieuze moslims?

Raf 4 september 2004 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W

En wat vind je van mijn kussende jongens? ;-)

Supe®Staaf 4 september 2004 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
En wat vind je van mijn kussende jongens? ;-)

Hewel, ik vind deze twee eigenlijk...... knapper, aantrekkelijker, heter, sexyer...... maar het lijkt wel een professionelere foto dan die van Bartje.
Die van hem zijn meer een doodnormaal familieportretje, terwijl die andere twee meer thuishoren in een glossy-magazine.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be