![]() |
Foto in mijn onderschrift
In een andere topic is er een discussie lopende over de foto in mijn onderschrift dat deze provocerend en walgelijk is. Nu, ik zie niet in wat er daar provocerend zou kunnen aan zijn. Gewoon 2 mensen die van elkaar houden en die een kus geven. Een doodnormale kus.
Is dat zo abnormaal misschien? |
Ik vind die rechtse persoon een sullige uitstraling hebben.
Is het een mietje of zo? ;) Het is gewoon geen mooie foto. |
Natuurlijk niet.
|
Citaat:
Niet bepaald een vredelievende verdraagzame boodschap, integendeel. Jouw kussende jongens zijn tenminste nog lief voor elkaar ;) |
buiten dat de foto onscherp is, heb ik er helemaal geen problemen mee.
|
ik kan daar mee leven het doet mij volledig niets.
|
Ik kan ermee leven, maar ik wens het niet in mijn gezichtsveld.
|
Het enige dat mij stoort zijn van die onderschrift die de helft van je beeldscherm vullen, zoals dat van N.J.S.V. Antwerpen bijvoorbeeld!
|
Die foto is provocerend, in die zin dat je homoseksualiteit door de strot van de forumgebruiker aan het duwen bent.
Dat dat wat spanning veroorzaakt is te verwachten, en uiteraard ook uw bedoeling (en dat van holebi-bewegingen). Dat mensen daar over het algemeen niet mee opgezet zijn kan je vragen aan de EX-voorzitter van Jong Agalev in Antwerpen. u doet maar, mij stoor je niet, maar als je denkt dat die foto de aanvaarding van homoseksualiteit ten goede komt, dan bent u mis. Je bereikt onbewust het tegenovergestelde. |
Tja Raven, ik denk juist het tegengestelde en voel het tegengestelde! Pech hé voor alle homofoben maar jullie zullen er mee moeten leren leven.
|
Citaat:
Ik ken er genoeg die voor minder al lang waren afgedropen onder zoveel homofoob geweld. |
Ik vind Raf zijn konten leuker en mooier.
|
Citaat:
|
Ik vind ook dat de rechtse gast er nogal uitziet als een lulletje rozewater, en mijn persoonlijke waardering gaat sowieso meer uit naar foto's met knappe (eventueel lesbische) vrouwen, maar provocerend vind ik de foto nu ook weer niet. Ieder z'n goesting hé.
:mrgreen: |
Citaat:
Een goede manier om iets als normaal te laten ervaren, is niet door het voortdurend op te dringen door gewaagde slogans, parades, provocerende foto's! In antwerpen was het "kot te klein" na eveneens provocerende foto's van 2 omhelzende mannen met tulband aan. Denk je nu echt dat een zelfs "verdere" foto een totaal andere uitwerking zal hebben? |
Citaat:
|
Bedoel je daarmee dat Antwerpse moslims aanhangers zijn van het Vlaams Blok?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die van hem zijn meer een doodnormaal familieportretje, terwijl die andere twee meer thuishoren in een glossy-magazine. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be