![]() |
Kris wil zich veilig voelen. En jij, zure N-VA-er?
https://www.youtube.com/watch?v=PLC6Xn30gZc
Is dit nu echt serieus? Is dit werkelijk een promotievideo? |
Ooit was er en strijd tussen confederalisme en federalisme nl. de amerikaanse burgeroorlog.
Ook hier was er een fundamenteel verschil in opvatting over de rechten van de mens en was er een meerderheid in een streek die de uitbuiting middels slavernij als ultieme vorm van vrijheid zag tegenover een andere streek, die weliswaar gen graten in uuitbuiting zag, maar het bezit als slaaf van medemensen afwees. De geschilpunten van de "confederalistische" vlamingen en de "federalistische" walen zijn weliswaar niet zo extreem en naar ik hoop zijn de middelen om hun idealen te verwezenlijken resp. te behouden evenmin zo extreem , maar het fundament is hetzelfde. De gevoerde propaganda (soms en ijzeren vuist in een fluwelen handschoen) liegt er niet om. |
de verkettering is begonnen
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef toe, die promofilm trekt toch op niks? 8O |
Er zijn nog zo 24 andere filmpjes. Kunnen wij nu officieel vaststellen dat N-VA-ers hoofdzakelijk bangere ouderen zijn, zonder enig gevoel voor esthetiek, creativiteit of losheid van denken?
|
> 46 k views op minder dan 24 uur. Deze video is een virale hit.
https://www.youtube.com/watch?v=arQCCbp-sUU |
Yep, hierdoor gaat N-VA wel wat stemmen verliezen.
|
Deze video's zijn onderdeel van een officiele promotiecampagne en duiken op op Facebook als gesuggereerde reclame. Er is dus flink wat geld ingepompt.
|
Wie laag genoeg naar beneden scrollt bij de commentaarsectie ziet een bejaarde woesteling, Walter Noel, die blijkbaar de man is van ons Kris. Vurig verdedigt hij de eer van zijn belachelijke echtgenote.
|
http://datanews.knack.be/ict/nieuws/...511859128.htm#
N-VA heeft voor haar sociale media campagne een budget van € 300.000 uitgetrokken. Zouden er Chinezen betaald worden om de video "viral" te clicken ? |
Citaat:
|
Citaat:
En hier en daar het nageslacht ervan. |
Citaat:
|
Dit kreeg ik gisteren ongevraagd door mijn strot geduwd op Youtube na het opvragen van een muziekvideo. Ik was er een uur niet goed van! Deze vrouw, deze 'reclame' en deze partij geven mij een zeer onveilig gevoel, om nog maar te zwijgen over hoe misselijk ik me ervan voel. Wat is dat 'gevoel'? En is mevrouw haar gevoel juister of meer waard dan mijn gevoel?
Bovenstaand is commentaar van een Youtuber op de video. |
Citaat:
|
Dit is gewoon belachelijk slecht. Ik heb er geen woorden voor.
|
Dit zijn dus de resultaten die je krijgt wanneer een oude berggeit het VB probeert te kopiëren.
|
De "reclame" is achterlijk, daar niet van.
Maar het is wel een feit dat een oudere dame zichzelf wel bedreigd moet voelen in deze "naast elkaarleving". En wat betreft veilig voelen. Neen, ik wil me niet veilig voelen. Ik wil veilig zijn, zonder de vrijheid in te perken. Oh, en ik ben geen N-Va'er. |
De video is natuurlijk zuiver promotie.
Anderzijds : ik voel me op heel veel plaatsen waar ik vroeger voor de gezelligheid naar toe zou gegaan zijn, ook niet meer veilig. Ben ik daarom dom? Lid van de grijze massa? Of gewoon iemand die ziet hoe de realiteit is : buurten waarin men zich thuis kon voelen vervreemden steeds meer, er wordt in vele opzichten meer aandacht besteed aan allochtonen dan aan autochtonen. Wie dat niet ziet, die loopt met oogkleppen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be