![]() |
Winkelkar tot 10% goedkoper binnen 5 jaar...
Leuk voor de supermarkten, maar wat ben ik daar mee?
Ik heb nog nooit een winkelkar gekocht. En als ik zie dat je op sommige plaatsen al voor 1 euro zo'n kar kan meenemen vraag ik me of die 10% meer mensen kan overhalen zo'n kar in huis te halen. |
Misschien helpen subsidies, nu die op zonnepanelen afgeschaft zijn is er vast een potje over voor winkelkarsubsidies.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
:cheer: nooit meer roosters kuisen :cheer: |
Eerst zien en daarna geloven :lol:
|
Citaat:
dat wordt dan 50ct+20ct+20ct+10ct ... of 2 keer al dien bazaar als je t gleufje vd twee euro koos ... krijgt dat daar allemaal maar in ! volgens mij is het voorstel niet doordacht ... dit gaat de supermarkten geld kosten ! ... doe weg die colruyt en AH aandelen ! |
Citaat:
Ze zijn handig om er konijnenkooien van te maken, ik heb er thuis nu zo al een stuk of 10. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Binnen 10 jaar heeft de consument nog 1 (één) munt van 1 euro op zak...namelijk om zich een karretje te huren....
Zelfs de colabakken en parkeerautomaten zullen dan al op kaart- en smartphone-gebruik voorzien zijn...... maar die karretjes....ze zijn niet mee met hun tijd..:lol: |
Citaat:
Citaat:
Maar zelfs als die markt er niet is : http://oudijzer-prijs.com/ ;-) Citaat:
Citaat:
|
![]() Citaat:
|
Wij gaan die winkelkarren massaal inzetten.
Bij de mollenvangst. 44.000 stuks Het wordt de Christo van de Zwalm. Met om het uur een Panamarenko die in Brakel opstijgt. Vol Chinezen die zich komen verlustigen aan onze jachthabitussen. Of habiti. Daar moet de gemeente nog over. Vier lettergrepen of vijf, de politiek is verdeeld. |
Citaat:
Dacht dat dit over winkelkarren ging… |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be