![]() |
De maagdelijke mocro
Ongelooflijk!
zie http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...geenstijl.html je kan doorklikken voor de échte foto's zonder minaret. ![]() Blijkbaar een inteeltgeval, want ik lees net dat hij niet spoort (nu ja, hij spoort wel, maar niet helemaal). |
Die blik in zijn ogen... :rofl:
|
Emotie/empathie is heel ver te zoeken bij deze kill, dat zie je zo al.
Hij steekt je dood voor een tientje. |
Wie nam die foto?
-broer? -neef? -mama? -nicht? |
Citaat:
|
Wat een randdebiel.
![]() |
Binnen enkele jaren verkracht hij een minderjarig meisje.
Zo zorgen ze voor onze pensioentjes. |
Citaat:
Ok, ok het was waarschijnlijk sarcasme van uwentwege, maar toch. Rijp voor de schroothoop dat ventje. :roll: |
Zou die gast zich nu niet gegeneerd voelen dat hij zo met groot ornaat online staat? Of nee, waarschijnlijk is hij fier op zijn instrument.
|
Citaat:
Zijn blik toont absolute neutraliteit met een tintje tuig mentaliteit, maar geen emotionele diepgang, integendeel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe komt dat? |
Citaat:
|
Citaat:
waarom zou je medelijden met mij moeten hebben? |
Citaat:
Ik heb medelijden met je omdat je naar alle waarschijnlijkheid seks hebt gehad met mannen die zo,n blik krijgen als ze op een seksuele manier aan het genieten zijn. En dat terwijl de gemiddelde mocro ook op deze manier kijkt als hij je wil beroven. |
Citaat:
echter: je hebt misschien gelijk: hoe de gemiddelde mocro kijkt kan ik niet weten. Zo desperaat ben ik nooit geweest. |
Citaat:
|
Imagine :
Nietzsche draait Circe open. Het blik, the horror. The horror, de blik. :silly: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be