Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Vlaamse acteurs zijn ondergewaardeerd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=19793)

Piet Hein 5 september 2004 13:50

Vlaamse acteurs zijn ondergewaardeerd

jules 5 september 2004 14:08

wat versta je onder "acteurs" : toch niet al de cast uit Familie mag ik hopen ?

Los darvan : dat er geen kat naar het theater gaat, ligt misschien ook aan de kwaliteit van ons theater ? De paar keer dat ik ben geweest zag ik een hoop hoogdravende onzin en heb ik besloten niet meer te gaan, en dat staat los van de acteerprestaties ...

doggy 5 september 2004 14:10

euh...
ik vind de vraag nogal vaag...
ondergewaardeerd ten opzichte van?
ondergewaardeerd in prestaties / lonen / aanzicht / status...?

soap-acteurs / musical-acteurs / theateracteurs / "de betere serie" acteurs / filmacteurs ???

Piet Hein 5 september 2004 17:08

Ik bedoel mensen zoals jo de meyere wijlen anne peeterse jan declair

Raf 5 september 2004 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axel nort

En op welke manier worden die mensen volgens jou ondergewaardeerd? Kan je niet een beetje meer uitleg geven over je bedoelingen?

nou nou 5 september 2004 17:11

Citaat:

Ge bedoelt die die met al die prijzen gaan lopen en in alle gazetten staan? Nee die worden niet ondergewaardeerd.

Piet Hein 5 september 2004 17:41

Mag ik u er wel o pwijzen dat anne peeterse zo'n klein pensioentje had dat ze nog moest verder werken omdat ze anders niet rond kwam.

nou nou 5 september 2004 17:45

Wat heeft dat pensioen met "waardering" te maken en specifiek met acteurs??

Raf 5 september 2004 17:48

Mogen we nog een woordje uitleg verwachten over het doel van deze draad?

nou nou 5 september 2004 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Mogen we nog een woordje uitleg verwachten over het doel van deze draad?

Ik ben er in ieder geval een kwijt. Het is een rode.

Piet Hein 5 september 2004 18:13

ik bedoel als ge heel uw leven hard gewerkt heeft en ge krijgt dan nog een pensioentje dat kleiner is dan dat van een gewone bedeinde van vrt dan zijde wel heel slecht bezig.

nou nou 5 september 2004 18:21

Citaat:

ik bedoel als ge heel uw leven hard gewerkt heeft en ge krijgt dan nog een pensioentje dat kleiner is dan dat van een gewone bedeinde van vrt dan zijde wel heel slecht bezig.

Hangt ervan af wat uw ambities zijn.

ingenious 5 september 2004 18:22

Citaat:

dat heeft niks met waardering te maken, wel met het statuut van artiesten.

Dies 5 september 2004 20:57

Niet alleen heeft dat compleet niets te maken met 'waardering', ik stel mij ook de vraag in hoeverre we acteren kunnen beschouwen als 'heel je leven hard gewerkt hebben'.

Maar goed, zullen we er dan maar een discussie over homoseksualiteit van maken? ;-)

Raf 5 september 2004 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Niet alleen heeft dat compleet niets te maken met 'waardering', ik stel mij ook de vraag in hoeverre we acteren kunnen beschouwen als 'heel je leven hard gewerkt hebben'.

Maar goed, zullen we er dan maar een discussie over homoseksualiteit van maken? ;-)

DAT is nog 'ns een goed idee... :onfire:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be