![]() |
70% van de Marokkaanse en Turkse vrouwen geen job heeft en het is jou schuld.
Citaat:
Als een machinerie aan maatregelen niet volstaan, schaf dan die maatregelen af maar kom dan niet janken dat het allemaal de schuld is van de samenleving want dat is het niet. Ik vraag me af wat mensen in die organisaties nodig hebben om tot het besef te komen dat uitgerekend zij zelf de machinerie van haat en verdeeldheid vormen. |
Mensen moeten gewoon beginnen beseffen dat de import van onnozelaars uit het buitenland moet stoppen. Zo simpel is dat. Doe de grenzen verdomme eens dicht. Dat zou al VEEL verhelpen. Ik ben jong, 23 jaar oud, ik wil graag ook een job op het niveau waarop ik heb gestudeerd (universitair), dank u. Allochtonen overal voortrekken enkel en alleen omdat ze allochtoon zijn zal geen zak verhelpen. Dan krijgen we situatie's zoals moslimaverpleegsters in het ziekenhuis die patienten niet mogen aanraken omwille van hun kutreligie en zo. Rommel. Allemaal rommel, die we zeker niet nodig hebben.
|
De meeste van die vrouwen willen/mogen niet eens werken van hun man, natuurlijk is dat onze schuld. Kif kif zijn een bende gore rotzakken en racisten.
|
De titel van je draad is een foutief gevormde zin met een schrijffout. Dat toont aan dat jij een domme, agressieve en laaggeschoolde (wellicht geen middelbaar diploma) Vlaming bent met een laag inkomen. Daardoor ben je per definitie fout: dommeren denken slechter.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dommeren?!? |
Citaat:
Als je bovendien een getaande huidskleur hebt, krijg je een vaste column in De Morgen of Knack. |
Citaat:
Goede spelling is nodig, iets wat de laaggeschoolde Vlaming niet heeft. |
Citaat:
|
Het is allemaal de schuld van Filip Dewinter.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Spelling is een soort meetinstrument om te zien in hoeverre iemand zich conformeert en of hij blindelings autoriteit aanvaardt.
|
Citaat:
Genade. |
Citaat:
"bitch" "ho" "ik steel van rijke tata" |
Citaat:
|
Citaat:
"Allah uakbar" "Vuile Belgch" |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be