Yann |
5 september 2004 14:26 |
Vlaamsbelang.org en Vlaanderen Onafhankelijk
Op de webstek www.vlaamsbelang.org kunnen de bezoekers hun mening geven waarom Vlaanderen onafhankelijk moet worden. Een aantal reacties die de moeite zijn:
Citaat:
- HEIL DE FIERE VLAAMSE LEEUW ,ik ben zo trots vlaming te zyn en wil sterven voor vlaanderen maar niet voor belgie,nooit zal myn bloed vloeien voor fransen,groot is myn trots , ik weet perfect hoe jan breydel zich moest voelen ,laffe fransen ,heil de leeuw, heil robert bethune ,alias de fiere vlaamse ,klauwende leeuw,VLAANDEREN ONAFHANKELYK ?HEIL?HEIL
|
Citaat:
WY VLAMINGEN HEBBEN GESCHIEDENIS GESCREVEN. NOOIT EERDER IN HET VERLEDEN SLAAGDE EEN VOLK ERIN OM MET EEN VOETVOLK EEN HEEL RIDDER LEGER TE VERSLAAN
|
Citaat:
- le coq est mort - le coq est mort- le coq est mort olé olé olé ----- en de leeuw die werkt ,zweet, betaalt en moet vooral zijn muil houden ----- le coq est mort - le coq est mort -le coq est mort- olé olé olé
|
Citaat:
- EK ZYN VLAEMING EN PREUS VAN 'T TE ZYN!
|
Citaat:
- de grootste eer die my kan toekomen op dit aardse bestaan is men land VLAANDEREN te mogen dienen voor eeuwig en altydt,maar nooit zal er een druppel vloeien voor belgie nimmer zal men levensvocht voor fransen men lichaam verlaten, belgie barst,VLAANDEREN BOVEN HEIL DE LEEUW HEIL DE FIERE VLAAMSE KLAUWENDE ONTEMBARE VLAAMSE LEEUW.ik voelde me niet fier belg te zyn, ik was bescheiden, tot ik myn volk echt leerde kennen, ik weet nu dat ik trotser mag zyn als die laffe maar oh zo schynheilige trotse fransen en weten dat ons die eer toekomt wy vlamingen ,kyk nu maar aleen wat vlaanderen voor de wereld betekent,op veel gebied ,bv;sport ,veldryden ,tennis cross,triatlon,vollybal...,kyk naar de geschiedenis,kyk naar de kwaliteit van onze produkten,proef de vlaamse keuken ,moeten wy bescheiden ,NEE VERDOMME WY MOETEN TROTS ZYN,eer betonen aan onze voorouders en overal ter wereld moeten ze weten wie wy echt zyn ,maar eerst moeten we dat zelf ontdekken mettes@skynet.(be)vl
|
Citaat:
- Mensen stem gewoon op het vlaams blok en laat die mensen dan hun werk doen héé
|
Citaat:
- Ik ben voor Vlaamse afhankelijkheid en wie het omgekeerde denkt of zegt verdient zo hard een mep.
|
Citaat:
- in de voedselketen staat de leeuw bijna helemaal bovenaan,ik lust wel een haan
|
Citaat:
oke ik vind wel goed van die Vlaamse onafhankelijk en het Dietsland en al ik zoe da ook vree goed vinden ma zijt toch eens realistisch belgie is al klein laat het Vlaanderen nog eens afhankelijk worden en er schiet niets meer van over nog een probleem is het milieu kweet niet of ge et allemaal beseft ma wallonie houdt wel het mileu instant zodat alle meetingen in hun normen blijven door die bossen en al daar he en kweet niet ma nederland staan die dan ook zo happig om samen te smelten met vlaanderen ik heb er men twijfels over ik hoop dat het jullie allemaal lukt maar ik denk dat dat niet zo erg zal lukken en ik ben het bijna zeker dat ik het niet zal meemaken
|
:lol:
|