![]() |
Wallinganten en flaminganten zijn onbeleefd
Met je medemens maak je geen ruzie, maar werk je samen, zelfs als die een andere taal spreekt. De staatshervormingen, het taalfederalisme, de taalapartheid en het streven naar confederalisme en separatisme zijn echter exact het tegenovergestelde: ze maken van intolerantie de officiële norm. En dat is erg onbeleefd. Flaminganten en wallinganten (ook zij in de traditionele partijen) zijn dus onbeleefde mensen.
|
En Belgicisten? Het lijkt me dat alle nationalisten misschien in het zelfde bedje ziek zijn.
|
Geef minstens drie voorbeelden van onbeleefde 'belgicisten', aub.
|
Citaat:
De aanhangers van Démocratie Nationale? Hebben die de kaap van drie al bereikt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij ontzegt mij het democratisch recht om te vinden dat mijn politieke overheid, het land dus, gereorganiseerd moet worden naar kleinere eenheden. En jij ontzegt mij dat recht via de omweg dat ik daarmee onbeleefd zou zijn. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onbeleefd zijn is in dit geval best verantwoord.
|
Onbeleefd zijn is alleen verantwoord bij onderdrukking. Van onderdrukking van flaminganten of wallinganten is in België echter absoluut geen sprake. Dat kan ook niet aangezien ze het land besturen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb kompassie met de 3 BUB'ers. |
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...=crosspromoreg |
Citaat:
Officiële drietaligheid is taalracisme en apartheid ten opzichte van andere talen. De Belgische grenzen impliceren bovendien een afscheiding van andere landen. Bovendien proberen sommige Belgicisten hier voortdurend ruzie te stoken met hun onzinnige debiliteiten. Kortom: de BUBers en andere belgicisten zijn onbeleefd. </bub-logica> :lol: Altijd lachen met die clowns van de BUB. |
Citaat:
. |
Citaat:
In Belgie is dat niet het geval. |
Jij wil dus de onafhankelijkhei van Limburg en West-Vleteren?
|
Citaat:
. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be