Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Niet Ernstig Genoeg !! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=198007)

pegasus6869 6 februari 2014 15:51

Niet Ernstig Genoeg !!

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...afpakken.dhtml

De feiten zijn niet ernstig genoeg ?? .....Dus hij moet eerst zwaardere feiten plegen!!Zoals .....En er zijn daarvoor reeds genoeg kandidaad teruggekeerde Syrie"veteranen" een zelfmoordactie hier ondernemen met tientallen doden tot gevolg ...dan pas zal men zijn nationaliteit afnemen zeker !!

WAT EEN KLOTEJUSTITIE IS DAT HIER ZEG !!!!

Lukkas 6 februari 2014 16:09

Justitie kan hier weinig aan doen. Het zijn de politiekcorrecten die de wetjes maken en ontzien daarbij hun kiesvee.

Jantje 6 februari 2014 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 (Bericht 7003940)

De feiten zijn niet ernstig genoeg ?? .....Dus hij moet eerst zwaardere feiten plegen!!Zoals .....En er zijn daarvoor reeds genoeg kandidaad teruggekeerde Syrie"veteranen" een zelfmoordactie hier ondernemen met tientallen doden tot gevolg ...dan pas zal men zijn nationaliteit afnemen zeker !!

Justitie treft hier geen schuld.
Zij volgen enkel de wet die door politici is opgesteld en goedgekeurd.
Met de huidige wetgeving is het zelfs niet makkelijk om een massa-moordenaar zijn Belgische nationaliteit te ontnemen.

Erger nog, iemand die in de Belgische gevangenis zit kan die periode laten meetellen om de nationaliteit te bekomen.

six 6 februari 2014 16:23

Misschien moet je met je twee vuisten recht voor hun raap gaan staan, dan zal het rap gedaan zijn.

Holger Danske 6 februari 2014 16:33

Om eerlijk te zijn heb ik minder problemen met die Boelkizoem dan met de niet-praktiserende moslims. Het zijn net de niet-praktiserende moslims die voor de echte dagelijkse terreur zorgen.

Lukkas 6 februari 2014 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Holger Danske (Bericht 7004021)
Om eerlijk te zijn heb ik minder problemen met die Boelkizoem dan met de niet-praktiserende moslims. Het zijn net de niet-praktiserende moslims die voor de echte dagelijkse terreur zorgen.

Maar ze schreeuwen wel van de daken dat zij moslim zijn en als dusdanig een voorkeursbehandeling eisen.

Alhoewel, Belkacem is een praktiserende moslim. Dus uiteindelijk is het allemaal één pot varkensvet.

stropke 6 februari 2014 17:11

Is er niet ergens een wet die zegt als je, als Belg, in vreemde krijgsdienst gaat dit landverraad is en als zodanig je de nationaliteit verliest?

Lukkas 6 februari 2014 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 7004086)
Is er niet ergens een wet die zegt als je, als Belg, in vreemde krijgsdienst gaat dit landverraad is en als zodanig je de nationaliteit verliest?

Zolang men twee nationaliteiten heeft, kan men volgens mij ook twee landen 'dienen'. In oorlogstijd is het misschien een ander verhaal.

Het beste is om ineens de dubbele nationaliteit af te schaffen. Wat is daar de meerwaarde van voor ons? Het feit dat bijvoorbeeld de Marokkaanse koning verbiedt om de Marokkaanse nationaliteit te verzaken, is ons probleem toch niet.

Afschaffen dubbele nationaliteit = een pak minder Belgen (én minder stemmen voor groen en rood). :lol: :lol:

vlaams realist 6 februari 2014 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Holger Danske (Bericht 7004021)

2,Hij drukt het eerlijke standpunt van elke moslim uit,volledig in lijn met de Koran.
Het enige storende is dat hij luidkeels verkondigd wat stiekem moet zijn.

Bad Attila 6 februari 2014 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 (Bericht 7003940)

En welke zware strafbare feiten heeft hij zoal gepleegd?

Zipper 6 februari 2014 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7004272)
En welke zware strafbare feiten heeft hij zoal gepleegd?

aanzetten tot haat tegen niet-moslims.

Bad Attila 6 februari 2014 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7004306)
aanzetten tot haat tegen niet-moslims.

Is hij daarvoor dan veroordeeld? En tot welke straf?

Zipper 6 februari 2014 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7004348)
Is hij daarvoor dan veroordeeld? En tot welke straf?

twee jaar.

Lukkas 6 februari 2014 19:14

Waar is de topic over vrouwenbesnijdenis gebleven?

Vigilant 6 februari 2014 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7004422)
Waar is de topic over de vrouwenbesnijdenis gebleven?

Die verdween plots toen ik iets wilde posten.
Censuur! De waarheid kwetst waarschijnlijk weer iets te veel.

Vigilant 6 februari 2014 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7004422)
Waar is de topic over de vrouwenbesnijdenis gebleven?

Die verdween plots toen ik iets wilde posten.
Censuur! De waarheid kwetst waarschijnlijk weer iets te veel.

Bad Attila 6 februari 2014 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7004351)
twee jaar.

Als ik mij niet vergis: 18 maanden + 2 maal 6 maanden.
Veroordelingen om U tegen te zeggen, hé... Zeker zwaarwichtig genoeg om uw nationaliteit te verliezen.

Een geluk dat veel Blokkertjes geen dubbele nationaliteit hebben me dunkt. :lol:

Lukkas 6 februari 2014 19:19

Niet te geloven. Er werd toch alleen maar de waarheid gezegd.

Lukkas 6 februari 2014 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7004430)
Als ik mij niet vergis: 18 maanden + 2 maal 6 maanden.
Veroordelingen om U tegen te zeggen, hé... Zeker zwaarwichtig genoeg om uw nationaliteit te verliezen.

Een geluk dat veel Blokkertjes geen dubbele nationaliteit hebben me dunkt. :lol:

Belkacem moet ook nog voor jaren in de bak in Marokko. Maar dan is hij ineens Belg. Hier in Belgïë is hij een arme immigrant. Gemakkelijk hé?

Lukkas 6 februari 2014 19:23

Zijn er nog fora waar men wreedheden van de islam mag aanklagen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be