![]() |
Splitsing voetbalbond?
![]() |
Dit is ontoelaatbaar. De Belgische Unie zal hier gepast op reageren !
|
Een Vlawa-liga: een liga met Vlaamse en Waalse ploegen, eventueel ook Nederlandse en Luxemburgse ...
Moet kunnen ... Maar ja, de BUB'ers beseffen dat met de splitsing van de voetbalbond het einde wel in zicht is ... |
Citaat:
De Flaminganten zijn hier nochthans zwaar over de schreef gegaan. Wacht maar tot dit ten oren komt van de bevolking. U zal uw lelijke vlag in het slijk terugvinden. ![]() |
Een Vlaamse voetbalcompetitie? Tzal de moeite zijn, :lol: en denk maar niet dat je RSCA meekrijgt...die kiezen voor BELGIË!!
![]() |
Ik herinner mij berichten op het Gastenboek van Vlaanderen Vlagt. Afin, het waren eerder bedreigingen van bezorgde supporters die het niet verkropten dat enkele gefrustreerden daar met hun vod kwamen zwaaien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een Vlaamse Voetbal liga, waarom niet?
Waarom mogen de Engelsen, noord-ieren, Schotten en Welzen als afzonderlijke landen deelnemen? En waarom niet Vlaanderen en Wallonië? Elke splitsing - hoe symbolisch ook - brengt het einddoel naderbij: een onafhankelijk Vlaanderen. |
Citaat:
|
Uw vrienden zijn duidelijk niet van de verstandigste, Patriot...
Ik moet eens dringend terug gaan kijken naar de ploeg van 't stad. Benieuwd of de Spionkop nog altijd zo enthousiast "land zonder Walen" zingt.:twisted: |
Het is weer business as usual bij de BUBbels: veel geroep en geschreeuw maar weinig inhoud. Heel wat sportbonden zijn al gesplitst, en eens ze zijn gesplitst is hun werking opvallend vaak verbeterd. Misschien kunnen ze bij de BUB eens J-M Dedecker om z'n mening vragen, die heeft ervaring met communautaire problemen in de sportwereld.
In elk geval zou een splitsing van de KBVB een goede zaak zijn, misschien kunnen de Vlaamse clubs aansluiten in de Nederlandse voetbalbond om tot een Dietse competitie te komen, waar het niveau ongetwijfeld hoger zal liggen. |
De Vlaamse Leeuwen bij Lierse wordne geleverd door VBJ. Dus wel politiek.
Dit ter info ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be